Millenium HH-902 Pro Series Hi-Hat

Leverans beräknas mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
F
very good!
Fred15 09.06.2017
Var till en början något skeptisk om den skulle vara instabil pga att den har 2 ben. Använder den till mitt Roland td-11kv där det är ganska så trångt med utrymme, därav valet 2 bens-modellen. Hi-hat:en känns riktigt skön och tycker absolut inte den är ostadig , särskilt om man använder den i helt utfällt läge. Den är gediget byggd och kan enligt min bedömning absolut jämföras med betydligt dyrare modeller med " finare namn ". Pris kontra vad man får så blir det helt klart toppbetyg. Rekommenderas absolut!

J
Ostadig
Jan213 17.08.2013
Pro modell, men tyvärr ganska ostadig. Detta beror mest på att stativet hålls upp av 2 ben och tredje benet är pedalen som stadgar upp det. När man ställt in stativet rakt och dragit år alla skruvar så svajar stativet en hel del när man gör hi-hat lyft. Fick lösa det genom att förstärka upp extra under pedalens mitt del. Detta stativ riktar in sig på att ta så lite plats som möjligt för att ha en dubbelpedal utan att ett extra ben är i vägen.

r
Sturdy
rootmoose 24.02.2018
As with all of the Millenium Pro hardware, this is a sturdy piece of equipment that will last ages. Materials are good and the feel of the pedal is quite nice as well. Adjustability is what you'd expect - nothing fancy, but it's enough for anyone without special needs.

JE
Prisvärt stativ
Joakim E. 17.09.2014
Ett prisvärt stativ som ger valuta för pengarna. Exakt vad jag letade efter då min son behövde ersätta sitt gamla slitna hi-hatstativ.

Stabil
MickeStup 12.10.2022