Millenium KS-1001

Leverans beräknas mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
Perfekt stativ
Anonym 30.11.2014
Köpte detta stativ till ett Yamaha keyboard av fullstorlek, bredd 945mm / djup 348mm, och stativet passar utmärkt i "sitthöjd". Stativet går med enkelhet att höja, sänka och fälla ihop, vilket gör att det är enkelt att ta med stativet.
Stativet har gummerade ändor som gör att keyboardet ligger på plats utan att glida undan.
Stativet används mestadels i "sitthöjd" och passar då utmärkt. Men ska du oftast använda stativet i "ståhöjd" bör du leta efter ett lite mer stabilt stativ. Det fungerar att ha det i ståhöjd men inte i längden. Då är det lite för ostadigt och risken att keyboard ramlar av ökar.

It works
MrMurphy 09.02.2022
I have this for my daughter to use for her keyboard. In its lowest position, it is quite robust, but when she wants to use it standing, it wiggles a bit but it is playable.

K
Stabilt och lättanvänd
Keso 07.03.2022
Säkert stöd till keyboard

E
Elforg 28.03.2021
Mycket stadig. köpte den till äldste sonen i 8 års present., tyvärr var keyboarden han fått av sin mamma något för liten för den, men det är någonting vi kommer fixa längre fram med en ny längre keyboard.

MN
Funkar.
Magnus N. 26.12.2018
Har 2st, det ena använder sonen till sin keyboard, funkar riktigt bra och det är ju det den är byggd för. Den andra använder jag dill mitt dj case, där känns det som att den blir lite svajig trotts att det finns gott om marginal till max last. Men funkar och det är nog en vanesak.

Hyffsat budgetalternativ
Anders2094 25.01.2014
Stativ i ok budgetklass. Fungerar till det mesta och håller bra som reserv, hemma eller replokal. Börjar man packa ur och i en turnebuss varje dag skulle jag nog investera i dyrare grejor!

DR
Good for the price
Dan Ros 26.12.2022
If you're looking for a keyboard stand that won't break the bank, this one is for you! It may be cheap, but it definitely does the job. It holds up my keyboard just fine and I have no complaints. Plus, the price can't be beat. Overall, I'd say this keyboard stand is a solid budget buy

DC
Klockrent som vanligt från Thomann
Daniel Carlsson 25.01.2021
Beställde egentligen för sent till min sons födelsedag, men ändå så kom leveransen i tid! Sonen var gladast av alla den dagen!

w
Works as stand for glockenspiel
westerlu77 01.04.2022
I use this stand for my Yamaha glockenspiel. Perfect!

T
Bra för priset