Paiste 18" Signature Dark Energy MK1

11

Dark Energy Splash

  • Mark I
  • Size: 18"
  • Dark body
  • Full frequency spectrum
  • Brilliant trebles
  • Very wide range
  • Direct sensitive response
  • Strong attack
  • Balanced sustain
  • This splash combines silky and soft qualities with energy and charisma
  • Extremely versatile application
  • Also for classic range as "suspended cymbal" with mallet
Tillgänglig sedan April 2004
Artikelnummer 169452
försäljningsenhet 1 Styck
Hand Hammered Cymbal Yes
Finish Regular, Traditional
Alloy B15 Bronze
5 299 kr
Gratis frakt inklusive moms
I lager om 4-5 veckor
I lager om 4-5 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Information om leveransen
1

11 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

6 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
M
sehr gutes Crash Becken
Markus597 26.05.2010
Als ich zuerst wegen eines Crash Beckens schaute, war mir klar dass ich ein 18" will. Zunächst sah ich einige andere Becken doch dann stieß ich auf dieses und zuerst fiel mir der hohe Preis ins Auge doch ich kann nur sagen wer genug Geld für dieses Becken hat sollte sich es unbedingt zulegen, denn der explosive Klang überzeugt in allen Bereichen.
ljud
hantverkskvalitet
2
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
DO
Wer hätte das gedacht...
Dr. O. 03.11.2009
...nach mehr als 15 Jahren als "Eine-Marke-Spieler" habe ich eine wirkliche Alternative gefunden. Die Becken haben einen eigenständigen, sehr angenehmen Sound. Schnelle Ansprache, extrem vielseitig und einen schönen, warmen Klangcharakter...
ljud
hantverkskvalitet
2
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate fr
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
P
Magnifique son
Pursan 02.03.2023
Juste ce que je voulais
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
G
must have...
Günther 16.01.2020
wer sich leisten kann - unbedingt zulegen - die ganze Signature Dark Energy MK1 Serie ist perfekt untereinander abgestimmt. Leider gibt es keine 14" oder 15" Crash.
ljud
hantverkskvalitet
1
0
Anmäl recension

Anmäl recension