pro snake 810 Multicore

9

Multicore

  • 8-Line XLR female to XLR male
  • Channels are marked according to colour as well as numerically
  • Length: 10 m
Tillgänglig sedan Februari 2020
Artikelnummer 477871
försäljningsenhet 1 Styck
Length In cm 10,00 m
Input 8
Returns 0
Snake Yes
Stagebox No
Cable Drum No
Multipin Connector No
1 222 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
1

9 Kundbetyg

4.8 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

funktion

3 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
HL
Mmmmhhh ... eigentlich kann ICH das Multicore gar nicht bewerten ...
Heidrun Lerg 18.07.2021
Ich habe es für meinen Freund bestellt. Da ich jedoch per Mail nach einer Bewertung gefragt worden bin ... gebe ich hier - ein eher witziges - Feedback.

Mein Freund ist nämlich mega zufrieden. Details kenne ich nicht. Also eher das "Rundum-Glücklichpaket". Und von dieser Zufriedenheit profitiere dann ich ... :-)

Macht weiter so mit euren klasse Artikeln, eurer Kompetenz und Freundlichkeit selbst bei ziemlichen Geduldsfällen.

DANKESCHÖN !!!

Und mir ist klar, dass dieses Feedback sicherlich nicht den Weg der Veröffentlichung finden wird :-)
hantverkskvalitet
funktion
2
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
t
sauberer Eindruck!
timop. 12.11.2021
Machen auf den ersten Blick einen Top Eindruck! Leider bei zwei bestellten Kabeln die nicht gleiche Länge, wir sprechen über ca. 5-8cm unterschied in der Länge, aber das tut der Qualität nichts - nur dem perfektionistischen Auge 😉

Preis Leistung TOP!
hantverkskvalitet
funktion
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension