2059 Recensioner

pro snake Patch Angled Jack 0,15 m

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 28.03.
Mycket bra
Anonym 26.02.2017
Använder denna kabel mellan stämapparat på golv & distpedal. Har använt i några månader nu.
Stämapparaten är en Mooer baby tuner, denna är av mindre modell som gärna inte ligger still på golvet. Har inget pedalbord som håller grejerna på plats, men med denna kabel emellan så stödjer de upp varandra bra. Över förväntan skulle jag säga. Duger gott till replokalen.

Den passar som det är tänkt, lagom kabellängd. Känns som hyfsat gedigen kvalitet. Hade jag haft fler pedaler hade jag skaffat ett pedalbord och fler exemplar av denna patchkabel emellan.

Har inget negativt att säga ännu. Rekommenderas.

Pro snake Patch Angled Jack 0,15m
Skalman 10.01.2014
Kvaliteten på dessa kablar är väldigt hög. De både ser och känns väldigt gedigna ut. Jag har hittills inte haft några problem med dem. Den enda nackdelen med kablarna är att de är ganska styva i ändarna och det kan vara svårt att få dem att passa i ett trångt pedalbord. Jag löste dock det enkelt genom att skära bort lite av det yttersta på sladden och den blev då mycket mer flexibel.

MP
En strävsam vän
Mr Polisong 27.03.2022
Aldrig några problem med dessa kablar. De har genomgått flertalet gigg och alltid levererat en symfoni mellan boxarna på brädan ;)

ES
Billiga
Eric S. J 02.01.2023
Billiga betyder inte dåliga. Dessa kablar gör jobbet.

Ska man peka ut något negativt är det att andra (och dyrare) kablar tar mindre plats på pedalbordet. Har du inte det problemet, och inte bygger om ditt pedalbord alltför ofta, så lär dessa hålla länge.

T
Gör jobbet.
Tjäder 05.08.2021
Jag har använt några av denna att koppla ihop effektpedaler till gitarr med. Funkar bra, inga problem förutom att den gängade hylsan som täcker anslutningen mellan kabel och kontakt ibland gängas ut lite. Lätt fixat, det är bara att dra åt gängan för hand.

L
Works well but takes up lots of space.
Localman 16.01.2023
These work well enough as ts patch cables. They do, however, take up a lot of space on my pedalboard which is not optimal.

They have all now been replaced by patches who have a smaller size so I can fit more pedals on the board.

K
Bra kablar
Kabelmannen 02.05.2019
Jag köpte dessa kablar eftersom jag skulle bygga ett nytt pedalbord och behövde något som skulle och jag köpte dessa på grund av de bra recensionerna.

De här kablarna är otroligt tåliga, speciellt för priset. Och om de skulle trots allt gå sönder så är det väldigt enkelt att löda om dem. Det ända jag skulle klaga på är att de är lite stela så det är svårare att böja dem men det ska inte hindra dig.

Riktigt bra kablar.

OW
Rekommenderas!
Olle W 24.05.2015
Ofantligt nöjd med dessa. Grym kvalité till ett pris som faller de flesta i smaken.
Jag ser ingen anledning till att köpa några andra pedalkablar än dessa.
Fungerar kanon ihop med Power Plant Junior.
Köp!

R"
Good cables overall...
Rasmús "Michelle" Pasmús 19.06.2021
... but, one of mine glitches. So, maybe not the best from an electrical standpoint. Also, I find that flat cables take up way less space, so I would recommend buying those instead.

K
Does what they are supposed to
Knekt 10.12.2017
These cables seem to do their job just fine.
Being very cheap cables, I expected less from them but they seem sturdy enough to keep.
I can't speak of how well they will hold together in the long run since I got them just last week.
For their price, they definetly gets a bit more than a pass for me, and I'll probably pick a few more of these up in the future.