pro snake TPD-3 2 FM

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
N
Bra kvalité
NikkiNiel 29.05.2017
DMX kablar är ju något man köper på sig i takt med att ljusriggen blir större.

Jag har alltid kört på pro snake kablarna sen jag började med scenljus och det finns inget att klaga på, möjligtvis att det borde funnits nån färgmarkering på för att lättare kunna urskilja från ljudkablar, men det kan man ju lätt fixa själv.

Med 2 meter längd är dessa perfekta att ha emellan armaturer som sitter hyfsat tätt utan att kablen blir sträckt.

P
Prisvärd
Peter1313 22.10.2021
Stabil kabel speciellt med denna prislappen

BK
Bengt K. 19.03.2020
Har alltid köpt DMX kabel somtidigt som jag köpt DMX lampor,
bra pris bra kvalitet

Äntligen
Anonym 26.08.2016
Äntligen har jag klart för mig att man, även om det bitvis fungerar med mic-kabel, skall ha en speciell kabel för DMX-signalen. Helt annan impedans.

JL
sneda stift
Jörgen L. 09.06.2015
kabeln funkar som den skall, lite plastig men helt ok. Det jag inte tycker är så bra med den här kablen är att stiften i han-kontakten sitter snett och man får lirka lite för att få den på plats.

ML
Efter förväntningar
Mårten L. 08.11.2014
En bra produkt som håller vad den lovar. Privärd och bra produkt. Kabel är inte av högsta kvailite och kontakterna håller bra standard, även om de inte är Neutrikskvaltitet. Jag kan rekommendera produkten.

Nöjd
Anonym 12.10.2016
Vi är helt nöjda och använder endast Pro Snakes kablar i vår uthyrningsverksamhet.

D
Bra pris och fyller sin funktion
DjEric 25.06.2016
Har köpt flera av dessa och de är helt ok, har inte haft några problem så här långt mer än att man får dra åt kåpan på kontakten som inte verkar åtdragen ordentligt på fabriken.

Prisvärd DMX-kabel
Anonym 27.12.2016
Fungerar fint att koppla mellan lamporna. Köp alltid med en DMX-kabel när nu köper ljusutrustning med DMX!
Köp blandade längder.
Kvaliteten känns bra för mig som mobil DJ.

D
Bra!