Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
JL
Johan LTD 16.02.2018
Riktigt bra mickar som är användbara till all genrer. Har installerat dessa mickar till min ESP LTD EC-256 och det låter utmärkt.

Ett litet minus är att halsmicken kan låta lite "muddig" trots att det är korrekt instrallerat.

H
Like day and night!
Hobbie 20.08.2018
Tore my stock pick ups out of my Epiphone Les Paul and put these in instead. The difference blew me away. During all the time I'd pretty much wasted on different amp sims and knob fiddling, this was what I was looking for. It'll breathe some new life into any budget model and make playing your electric guitar fun again!

I've put them through everything between metalcore to mellowed out ballads and I find them to be very versatile. Highly recommended!

Stallmicken låter mycket bra!
Anders3648 01.10.2014
Installerade dessa i en Epiphone Les Paul studio.
Stallmicken låter helt underbart och var mycket bättre än den som medföljde. Dock så låter inte halsmicken alls lika bra. Trodde först jag installerat den fel, men efter att ha fått bekräftat att den var rätt installerad, så var det tyvärr så att den låter sådär..... Den "billiga" Epiphonemicken lät klart bättre.
Att tänka på vid mickbyte är om resten av elektroniken håller samma kvalitet som de nya mickarna. Kanske är det Epiphonepotarna som är för dåliga för dessa mickarna?

C
Helnöjd
Callesch 25.09.2017
Det här setet väckte nytt liv i min gamla Japan-LP från -71! Möjligheten att fasvända och splitta med hjälp av 4-ledarsladdarna ger en uppsjö av ljudkombinationer om man vill leka med switchar eller pull/push-potar. Bra ljud och kvalitet till ett rimligt pris.
Kanske inget man spelar mördar-metal med men det var inte heller vad jag sökte...

AT
Världens mest använda mickkonfiguration
Anders T. 20.02.2014
Man förstår varför. Går att använda till allt. Rock, blues, jazz, metal, fusion. Din spelskicklighet eller preferens sätter gränsen. Sedvanlig hög Seymour Duncan-kvalitet.

E
låter som dom ska
Elmodeus 06.09.2019
Mycket bra och dynamiska pickups
klarar allt från jazz till stenhård metall
rekommenderar starkt

F
Gav mig en helt ny gitarr!
FBacklund 27.11.2014
Monterade dessa i en Bach telecaster som jag kommit över mkt billigt, hade inga större förhoppningar att det skulle göra någon större skillnad men ack så fel jag hade.
Nu är gitarren min favorit då den fick ett underbart klös med dessa SD mickar, kommer att köpa fler set och stoppa in i min Epiphone LP custom.

Rekommenderas starkt!

z
A classic
zuloni 31.10.2018
It's a classic combo for a reason, the SH4 can get honky sometimes but if you dial your sound in right it will sound great.

Seymour Duncan SH-JB Hot Rodded Humbucker (Recension)
Anonym 27.08.2014
Riktigt bra prisvärda mickar, fungerar till allt från Jazz till tung Metal. Har haft dom i en Les Paul som jag ersatte dom med istället för de befintliga mickarna (classc 57) och jössös vilken skillnad.

Versatile!
Anonym 19.09.2016
You can play pretty much anything with these. Very versatile and great sounding pickups!