Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
e
väldigt bra in-ear
ejgus 06.10.2017
Har använt dessa ett bra tag nu med en Pio xdp och kört flac. De har en väldigt naturlig återgivning av inspelningar och färgar inte ljudet, de är väldigt detaljerade och klarar höga volymer utan tillstymmelse av distortion. En del har klagat på avsaknaden av bas i dessa lurar men det finns gott om bas och detaljerad sådan dock saknas den djupa basen vilket kan leda till viss frustration när man lyssnar på div popmusik. De klarar dock av att leverera djupare bas med hjälp av EQ/BassBoost etc. Jag lyssnar på all sorts musik, Wagner - Winnerbäck - Metallica och dessa funkar till allt. Jag är nöjd men med tanke på att dessa kostade 200 mer än vad jag gav för mina Sennheiser HD-600 så är jag nog bara delvis nöjd!
OBS! de svarta skumpluggarna låter bäst, silikonpluggarna är skönare men låter sämre, stor skillnad!
Extern ljudisolering

Passar inte riktigt för fullbandslyssning
Anonym 29.07.2015
Köpte dessa med mål att helt gå över till In-ear med bandet.
Jag spelar gitarr och jag hade jättesvårt att få ett bra ljud i dessa. De är rätt vassa i ljudet och tror jag passar bra för en sångare/sångerska som vill att sin röst ska höras i en fullbandsmix. Lite för basfattiga för min smak.
Har tyvärr knappt använts sedan jag köpte dem.

Nästa köp blir ett par formgjutna typ UE.

En definitv uppgradering!
Ale.Gra 05.07.2023
Jag valde att byta upp mig från deras 215-modell och blev inte besviken! Ljudet upplevs betydligt klarare och mixen mer separerad på ett sätt som verkligen hjälper tydligheten i medhörning på scen.
Nästa nivå upp ska ge mer bas och vara bättre anpassad för bassister och trummisar, vilket jag kan förstå, för i det registret finns absolut mer att önska i dessa lurar - Men som gitarrist och bakgrundssångare fungerar de här lurarna utmärkt.
Ljudisoleringen är lagom för mig. De här lurarna är ju som ett par öronproppar och hörlurar i samma. Det finns läckage, men inget som stör utan bidrar snarare till upplevelsen av att vara en del av rummet.
Rekommenderar de verkligen!

Anonym 10.07.2014
Jag hade några tidigare shure, dyrare modell, som hade bättre basåtergivning. Men de hade inga utbytbara sladdar och gick således sönder. De här verkar redigt hållbara o bekväma och bra ljud för sin prisklass.Har man mycket pengar på fickan kanske en dyrare modell med mer botten kan vara intressant.

In-ear lurar i superklass
MickeD 17.04.2019
Bra kvalitet, Mycket bra ljud för acceptabelt pris.