Stairville Tourlabel 177x127mm White

Leverans beräknas mellan Torsdag, 18.04. och Fredag, 19.04.
E
Förjävligt
Esbjörn 19.06.2015
För jävligt att Thomann ska lägga sitt namn och adress på alla deras produkter. Det känns inte professionellt att rulla in sina case med en tourlabel det står "thomann" på sedan en tysk adress.

Det framgår inte heller på bilden att någon "Thomann label" finns på produkten. Men dem jag fick hem hade Thomann och deras adress med stora bokstäver längst ner väldigt tydligt.

ET
Godkänd
Emanuel T. 07.08.2013
Ja, den fungerar väl bra som en caselabel. Enda problemet jag har haft med den är väl att den tappar lite av sin vita färg efter ett antal utomhusgig. Då blir den lite lätt grå, men inget större problem..

Håller många år
MagicMAster 12.02.2019
Har haft mina klistrade direkt på case och även i monterad i sin försänkta plåthållare.
Dessa håller i evigheter verkar det som, har haft denna modellen på case i över 8 år.

Great
Anonym 15.06.2016
Perfect, just remember to tear off the protective film on the writing surface ;)

Good and easy
Anonym 15.02.2017
We used it on all our cases we bought for the orchestra. Easy to reuse and easy to apply.