Startone CG 851 1/8

Leverans beräknas mellan Fredag, 26.04. och Måndag, 29.04.
B
Great guitar for kids
BNY_ 22.11.2020
Bought this for my daughter. The guitar itself is perfect for the purpose. No problem with the gear, it only comes down to interest. She is 6 years now and we practise occasionally.

Pros:
Perfect size for kids.
Feels like an actual instrument, not a toy.
Plays pretty well.
Cons:
Doesn't really stay tuned.

F
Bra förstagitarr för barn.
Fredrik_ 19.07.2020
Blandning mellan riktig gitarr och leksak, men helt ok för ett barn att börja lära sig på.
När gitarren fick lite bättre strängar än de den levererades med så lät den mycket bättre.
Billig, man får det man betalar för. Men skall instrumentet hanteras av en femåring så är det en bra produkt.

F
Rekommenderas inte!
Fredolf 09.05.2021
Går varken att stämma eller spela på. Detta är att klassa som en leksak, varken mer eller mindre.

C
Mycket gitarr för pengarna
Carl272 05.08.2021
Köpte den för att min son ville testa gitarr. Den håller inte stämningen särskilt bra och ljudet är ungefär vad jag förväntade mig. För vad den kostade så kan jag inte vara annat än nöjd.

Kul pryl
Anonym 17.01.2017
Kul för de små, även en vuxen med några öl innanför västen kan dra några visor på denna, trevligt ljud sett till storlek och pris!

L
Nice Guitar
Lasse74 13.05.2017
A nice and perfect sized guitar for my 5year old son, The finish could have been better but overall im happy about it. It sounds quite nice. Its abit small for my adult fingers but its mainly a guitar for children

Kul gitarr till barnen!
Simon3697 17.06.2015
Har alltid varit emot små gitarrer, men jag kunde ändå inte motstå lockelsen att köpa en till grabben i julklapp. Det jag märkte var att det var ett riktigt kul och användbart instrument om man stämmer upp den t.ex. en kvart!