I lager om 9-12 veckor
I lager om 9-12 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

J
Riktigt bra monitorer för den lilla studion
Jan1756 30.08.2015
Köpte ett par av dessa förra hösten och har varit mycket nöjd. Så nöjd så att när jag behövde monitorer till mitt digitalpiano i min skrivarhörna, så köpte jag ett par till.
Bra att basreflexen är på framsidan. Låter rent och stort trots sin storlek.
Funkar underbart i en mindre hemstudio som min.

Felköp som blev "rättköp"
MarNor 05.02.2020
Skulle byta ut högtalarna på kontoret och var tydligen trött när jag lade beställningen, blev lite besviken när det visade sig att högtalarna såldes styckesvis. Istället för att skicka tillbaka så bestämde jag mig för att köpa en till. Om något är jag glad att jag gjorde det valet.

Plus: Klart och bra ljud med mycket detaljer (spelar FLAC via en DAC), flyttar mycket luft för sin storlek. Klart värda sina pengar!

Minus: Tycks inte vara magnetiskt skärmade så man hör ett brus från förstärkardelarna. Detta märks inte när jag spelar musik (har burkarna på ca 2 m avstånd från där jag sitter, kanske märks mer om man har dom stående på skrivbord eller liknande).

N
Uppfyller mina förväntningar
Nico.s 03.02.2020
Används på mitt kontor och levererar ett korrekt och förvånansvärt fylligt ljud med bra dynamik, löjligt prisvärda.

J
Mycket ljud för pengarna
Janne844 10.11.2015
Fungerar alldeles utmärkt i obehandlat rum i en mindre hemstudio.
Verkar vara utvecklade för just det, funkar såklart som lyxiga datorhögtalare också.
Oklanderlig kvalitet, bra ljud, ser bra ut...Finns inget att klaga på till det här priset.