Techra XCarb 2b Carbon Sticks

3 Kundbetyg

2.7 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

1 Recension

Techra XCarb 2b Carbon Sticks
318 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Leverans beräknas mellan Fredag, 26.04. och Måndag, 29.04.
1
google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
T
Nicht sehr robust
Tidey 23.11.2017
Sie spielen sich wie normale Sticks und haben auch annähernd das selbe Feeling. Ich muss aber auch sagen dass ich sie zum 3. Mal bei einem Auftritt verwendet habe und sie direkt am Anfang gebrochen sind. Die Sticks hatten bei mir daher ein kürzeres Leben als z.B. die SD2 Boleros die ich normalerweise benutze.
Fazit: Die Stick sind meiner Meinung nach ihr Geld nicht wert.

Anmerkung der Redaktion: Techra empfiehlt bei härterer Spielweise das Colossus-Modell, da es konsistenter und kraftvoller ist. XCarb ist eher für feines Spiel geeignet. Falls Sticks frühzeitig brechen sollten, gibt es bei Techra Austausch.
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

Techra XCarb 2b Carbon Sticks