the sssnake SLL21510

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 25.04.
N
Fortfarande håller
NARI 09.03.2020
Jag har haft dessa nu i 4 år och tog de som är grå färgade. Hade kanske velat mer svarta, men det är inte dumt med gråa eftersom de ser renare ut än de svarta. Dessutom alla kablar är svarta och nu kan man lätt se vilka hör till mina högtalare. Inga problem med kopplingar, men jag är försigtig så de lär hålla i ett tag till.

Väldigt kvalitativa speakonkablar!
Anders815 10.11.2015
Om man letar billiga speakonkablar är man skraj för att erhålla hårda stela kablar.
Dessa kablar sssnake SLL21510 är KANON soft mjuka flexibla utan att trassla typ och har god kvalitet! Med bra kopplingsuttag som klickar till ordentligt när man stoppar i dem i speakers. Superkablar till detta pris!

LD
Normal quality cable
Leo Dixon 05.04.2022
I have two, one is to a speaker indoors and works fine. The other one I use on outdoor speaker and it got rusty pretty fast. Do NOT use outdoors

R
Bra prisvärd kabel.
RoyB 09.12.2013
Bra prisvärd och kabel lätt att ha och göra med smidig.

Bra kvalitet till rätt pris
Mr.Merlin 12.05.2017
Mycket prisvärd kabel som fyller sin funktion. Känns robust och tålig och inger säkerhet.

EJ
Bra kablar till rätt kurs
Erik J. 05.11.2014
Har använt dessa kablar till topplådorna i vårt PA i över 4 år och det är ganska många gig. Det syns knappt att dom är använda och dom fungerar klanderfritt fortfarande.
Dom är lätta att rulla ihop och ut igen utan trassel.

Kvalitet!
Anonym 25.07.2016
Känslan med dessa kablar är bra. De är robusta men ändå smidiga. Bra köp.

K
Bra kabel
Karl8555 01.10.2015
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. En kabel och den gör jobbet den ska, då måste du väl vara bra.. :)

Kvalitet
Anonym 06.07.2023
Köpte 2 st. Bra kvalitet. Använde dom en kortare period eftersom jag bytte pa. Nu finns kablarna hos en annan.