the sssnake SPR2050

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 28.03.
Kvalitetskabel till vrakpris
ALindblom 04.04.2022
Använder enbart the sssnake kablar i min studio och kan inte bli mer nöjd! Bra kvalitet till ett lågt pris. Rekommenderas!

B1
En kabel som behövs
Basen 1967. 01.09.2023
Köpte den för att koppla in mitt Mixerbord till min inspelningsstudio. Det förenklar inspelningar tack vare att du kan använda effekterna i Mixerbordet istället för ljudeffekter från inspelningsstudion. (De är krångliga att använda och ställa in). Nu är det enklare att lägga eko/rewerb på sångspåren plus att vi använder PA-systemets högtalare.
En bra lösning som blir möjlig tackvare denna kabel.

Har du både ett PA-system och en inspelningsstudio är detta en kabel för dig/er.

Viktigt är dock att det finns uttag på mixerbordet som gör det möjligt att koppla in utrustning och få ut ljudet i högtalarna via Mixerbordet ut till högtalarna,

G
Bad shielding and build quiality.
Grotteko 18.12.2020
This cable is pretty noisy and plastic in my opinion. Should have gone for something a little more expensive.

Super
Arvdah 09.06.2021
Har fungerat helt perfekt än så länge. Inga glapp eller liknande. Kvalitén känns hög.

BS
Great
BMP Studio 06.11.2018
Using them in the studio and no problem.

R
Bra kabel prisvärd!.
RoyB 09.12.2013
Prisvärd kabel för många års andvändande!.