t.akustik HiLo-P80

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
c
Different colors??
chrisdelay 31.10.2017
i ordered 5 units and they were in 2 different shades of grey making it look ugly mounting them next to eachother, i feel they should have made sure they were from the same batch so the color would match.

F
Bra för priset
FeliciaH 06.05.2020
Bra för sitt pris. De går att klippa för att anpassa storleken, men till skillnad från andra akustiska plattor jag har haft spricker dessa lätt när de klipps med vanlig sax. Har man den klippta delen mot något annat (jag har den kanten mot golvet i mitt vocal booth) så syns det knappt. Fångar ljudet bra och det krävs inte många för att det ska höras stor skillnad.

Billig och bra dämpning!
Anonym 01.10.2014
Denna absorbent gör sitt jobb mycket bra med att dämpa och kontrollera frekvenserna i rummet. Hållbara är dem också om de behöver flyttas mycket på och hängas upp på olika ställen.

Väldigt billiga är dem också som verkligen inte spräcker budgeten.

Du får vad du betalar för
Anonym 04.04.2017
Finns väl inte jättemycket att säga om denna. För att vara budget budget sköter den ju sitt jobb. Mycket prisvärd. Men räkna inte med att den är isolerande på något sätt. Funkar däremot säkert fint för lättare akustikbehandling!

D
Rejäl Sak
Düst0p3r 09.03.2022
Perfekt storlek för de lite större sektionerna i studion som behöver ljudbehandlas och med märkbar akustisk effekt, givet att man har några stycken på rätt ställen. Lättmonterad trots sin storlek.

SJ
Ett måste!
Stefan J. 10 15.10.2020
Har ett gäng monterat i hörnet där micken står. Riktigt prisvärda och fungerar helt perfekt.

Enkel att jobba med
Anonym 23.01.2016
Absorberar ok, är framförallt enkel att jobba med då den är lite styvare i materialet och håller formen bra. Har fäst med kardborre som jag limmat fast, fått grön färg efter limmet på baksidan men inget som stör mig

Billig o extremt bra!
Anonym 02.11.2014
Köpte dessa för att isolera min hemmastudio, och dem gör jobbet jättebra! Lätt att skära i om man vill göra egna mönster i sin studio.
Snabb leverans och bra pris, kan inte bli bättre!

W
Helt klart prisvärt
Wilhelm. 26.10.2020
Har ett par monterade på väggen för att dämpa för syskonet vägg i vägg och de gör helt klart sitt jobb. Helt klart märkbar skillnad i akustiken i rummet och ljudomfånget i plattorna är jättebra!

IT
Used in my studios ceiling to handle room reflections
Industrigatans Technomaskin 25.04.2017
Mounted these in the ceiling of my studio to handle flutter reverb and have had great results. Excellent quality for the price