the t.racks DSP 4x4 Mini

Leverans beräknas mellan Fredag, 26.04. och Måndag, 29.04.
L
Fantastisk!!
Leiols 03.09.2023
Denna är bara helt fantastisk. Påverkar inte ljudet alls negativt då den går på 32 bitar internt och ett fantastiskt delningsfilter på 24 bitar. Den är sannolikt anledning till att jag fick fantastisk ljud hemma för liten penning där speciellt bas från min lilla 10L 8 tum bas (hade i bil förut) tillsamans med ett QSC RMX850A ge helt otrolig fast och djupbas. Jag har haft många subwoofers för hifi men detta slår allt ljudmässigt även en REL för samma pris som alla dessa komponenter ihop. Dessutom har jag inte ens använt den parametriska EQ som finns och som om man använder nått room analyser program skulle kunna justera ljudet så det sannolikt blir ännu mycket bättre. Det ska bli mitt nästa steg. Det kan omöjligen finnas en bättre DSP för detta pris!!

C
The Perfect choice!
Charson 05.07.2022
I use it to eq speakers in an home environment with PA speakers/amps.
The Perfect choice for taming subwoofers or to make an active crossover for speakers with DSP, i highly recommend this product!

N
Oslagbar för detta priset
Nordgren 01.04.2024
Likvärdig med en minidsp men med balanserade ingångar. Helt ok gränssnitt, men varför följer det med på en cd-skiva. Inte många som har cd/dvd i datorn längre 😬

Som sagt Oslagbar till detta pris.