t.akustik 5020 Pyramid 2pcs Set

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
N
Fler möjligheter
Niklas1198 07.10.2014
Jag har en dörr i min lilla hemmastudio som jag inte visste vad jag skulle göra med. Den var vit och full med repor och eftersom resten av studion fått sig ett rejält lyft med nya väggar och ett nytt golv så återstod bara dörren att åtgärda. Så tankarna gick och efter lite sökande så hittade jag akustikplattor här på Thomann. Sagt och gjort efter 10 minuter var min order inskickad och det var bara att vänta.
Efter några dagar kom mina plattor och jag plockade bort dörren och skar ut det jag behövde från mina plattor och limmade fast dem på dörren. Så nu har jag en dels tätare dörr och en betydligt snyggare och mer "studioaktig" dörr!
Av det som blev kvar byggde jag en "ljudsköld" för inspelning av sång!
Plattorna är väldigt lättarbetade och lätt att forma med en uppvärmd kniv.

Bra produkt!
Anonym 30.08.2016
De här akustik pyramidskumplattorna är fantastiska och kan sättas upp lite här och var där det behövs dämpning. Jag har hängt upp två stycken i taket ovanför mitt kontrollbord för att dämpa decibel uppåt mot grannarna. Sänkte taket en halvmeter och nu hänger de där som ett bomullstak. Det som blev över skall jag placera vid bakom skärmarna mot väggen för att få ytterligare dämpning. Det gick lätt att skära i materialet med en vass kökskniv.

E
Helt ok
Enold 07.01.2022
Stora, bra att täcka mycket yta. Gör sitt jobb.

L
You get what you expect
Likar 04.12.2019
This will treat some of that high end and flutter, but don't expect it to get rid of any significant mid or low end. This applies for any type of foam, so as long as you are aware of that this is a great product