Thomann Acoustic-Steel Gigbag BK

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 25.04.
Ok!
Anonym 28.12.2015
Ett case för den med budget. Men vill man verkligen vara rädd om sin gitarr så rekommenderar jag att skaffa ett något dyrare case. Caset erhåller i stort sätt bara repskydd då den inte skulle skydda mycket om man tappar gitarren.

G
Very good
Garran 05.04.2021
The bag feels very solid and padded all around, the guitar won't easily get damaged if you keep it in this case during transportation, even aesthetically its very nice. For the price i really cant give it anything less than 5 stars.

K
Ett kap!
Karl2962 10.03.2015
En rejäl och fin väska som inte har några brister såvitt jag kan se. robust och fyllig, med stora, användbara fack. En del fodral är det svårt att stoppa ner ett A4-ark i utan att det blir skrynkligt, men det är inte ett problem på detta fodral. Bra med både vanligt handtag och ryggsäcksband.

B
Den gör det den ska
Bictor 03.11.2022
Köpte denna väska i samband med en akustisk gitarr då det inte följde med en med gitarren

Som det står i rubriken så gör den det den ska. Den har stora fickor så man kan ha med sig den man nu vill ha med sig

J
Durable gig bag
Jörgen 31.07.2019
Got two of these - well made, quality material.
Good amount of padding.
Where the bag on your back or by the hand.
Good sized extra pockets.

GG
Fungerar bra för den lilla slanten.
Gert G. 11.09.2014
Billigt och ganska bra stoppat för det priset. Dragkedjan kärvade en aning i början, men det löstes enkelt med lite stearin som "smörjmedel". Inte annorlunda än andra "gig-bags" i den prisklassen, så det kan rekommenderas för frakt av skolmusikantens lilla aukustiska :)

B
Prisvärd
Backspin66 01.10.2021
En prisvärd funktionell väska helt enkelt.
funktion

Billig och tillräckligt bra...
Simon3697 31.08.2015
Alla instrument kan behöva skyddas, men det är inte alltid man vill lägga en förmögenhet på ett fodral. Denna passade mig och min gitarr alldeles utmärkt!

J
Jaorr 20.12.2018
Lätt att få i och ur gitarren Jättebra

AR
Kanonbra
Arizona River Band 01.11.2022
Förväntade inte mig en gigbag som den här. Kraftigt vadderad. Passar många av mina guror, som inte funkar i case.