I lager om 5-7 veckor
I lager om 5-7 veckor

Denna artikel förväntas i lager inom kort och kommer då att skickas ut omgående.

Överraskande bra!
Anonym 23.02.2015
Först var man lite rädd att beställa en kontrabas för 5000:- när man får betala MÅNGFALD för dem oftast och denna var till och med ny så osäkerheten ökade.

MEN när jag väl fick hem den så försvann all ångest och ängslan för jag fick ett sjujäkla exemplar som är mycket mycket bra. Hela lägenheten vibrerar i välklang och klagomålen från grannarna bara rasar in. men vad gör det när jag äger världens bästa kontrabas för 5000:-?
Dessutom så fick jag den levererad gratis framför dörren och bara det hjälper mycket när man slipper bära runt på denna besten!

K
Mycket kontrabas för pengarna.
KandyRetardo 03.11.2021
Efter montage av stallskruvar,
gjort en rejäl injustering, och bytt till nylonsträngar, blev denna bas mitt huvudinstrument.
Skulle tro att jag gjort uppåt 50 gigs med den. Ibland har det blivit tufft behandlad, men den har hållt mycket bra.
Finns ingen anledning för mig att köpa en dyrare bas. Har tidigare kört på bl.a. en King-bas. Tycker denna känns mer robust i sin konstruktion. Kommer dock snart byta stämskruvarna, då en har börjat glappa något.

k
krillegurra 11.08.2018
Låter mycket bra, passar mig utmärkt och är ett vackert instrument till ett oslagbart pris,
att det är plywood märks inte vid inspelningar.
Mycket nöjd.

d
Bra kontra för priset
dnlwstr 25.12.2018
Var lite fundersam över vilken typ av kontrabas man får för denna billiga peng, men blev positivt överraskad. Den låter förvånansvärt bra och känns robust. Har dock inte giggat med den skarpt ännu, men kommer att göra det inom en vecka. Känner mig helt säker på att den kommer göra sitt jobb enligt förväntan.

C
Nice :)
Carl-Fredric 08.07.2014
Grymt fin contrabass, har inget att jämföra med men ja tycker den är hyfsat lättspelad, är grymt nöjd med den nya möbeln / leksaken snabb leverans fram till dörren

JH
Bra bas för det priset
Jonny H. 05.03.2015
Det är bra ljud och den är hyfsat lätt spelad för att vara så billig.
Men första dagen efter den hade kommit så gick G strängen av, vilket jag tycker jag är dåligt. Och det plingar från stränghållararen när man spelar på den. Men det sluta att plinga när man la papper längst ner i stränghållaren.

HR
Fantastisk bas för den pengen!
Hakan R. 07.11.2013
Våra musiker är förbluffade av ljud och finish!

D
Thomann 111E BR 3/4 Double Bass
Daniel5653 13.05.2014
Köpte denna eftersom priset var så förmånligt. Stränghöjden är lite för hög för min smak men fullt spelduglig till både slap och fingerspel. Snygg och billig bas som funkar!