Thomann Case InEar

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 25.04.
Z
Stabil och skyddande
ZimeX 11.12.2014
Den gör vad jag vill att den ska göra. Har ett par Shure 215 som jag har i den här lådan om jag ska frakta eller något sådant så jag känner mig alltid trygg att grejerna kommer hålla under färd.

Bygeln är av bra kvalitet och jag har egentligen bara thomann loggan att klaga på men det är inget som påverkar kvaliteten.

Rekommenderar den starkt!

J
Bra case till det lilla
Jojje 03.05.2018
Använder caset till mina in-ear lurar samt till en mindre nätsladd som är till min hörlursförstärkare.
Bra liten nätt låda som ändå skyddar innehållet

Gullig liten låda för småsaker.
Anonym 31.03.2017
Vi använder dessa för att förvara in-earlurar, plektrum och andra småsaker så att man har koll på vart man har dem. Fyller sin funktion väldigt väl.

AW
Komplett!
Anders W. 05.02.2015
Hur coolt är det inte att ha en egen "flightcase" till solbrillorna, InEar pluggarna eller annat som vill skydda under resan.
Bra kvalité, skydd på insidan och spännet håller bra!
Smidig att ha med sig! Ett måste helt enkelt!

Anonym 04.02.2017
Perfekt för in ear och tillbehören till dom.

J
Snyggt och smidigt men kunde varit bättre!
Janolof 01.09.2022
Missförstå mig rätt. Det är inget fel på detta case men då det redan medföljer ett "softcase" till InEar hörlurarna så hade det varit fördelaktigt om det fanns individuella fack i case:t för extra proppar, själva sladden etc... Då hade det varit fullpott. I dagsläget lägger jag softcaset i detta hardcase vilket känns lite onödigt men det är åtminstone lättare att hålla reda på! Överlag en bra produkt helt enkelt :)

EA
Smidigt!
Emanuel A. 18.10.2017
Funkar kanon att ha min In-ear i när jag inte använder dom eller behöver ta med någonstans, stabilt och smidigt case.

To
Bra att förvara sändare till myggor eller liknande.
The one and only 03.06.2017
Ett väldigt bra case! Väldigt nöjd!

P
Minicase
Patrik4369 31.10.2014
Perfekt för att skydda och hålla koll på små adaptrar etc..