Thon Flex Cut Universal Case 2

Beräknat utskeppningsdatum till Torsdag, 28.03.
Grymt case för t.ex. mikar.
Anonym 03.09.2016
Köpte detta då jag behövde plats för allt man har med sig på gig.

Caset är som thomanns lådor alltid är:
Stabila och riktigt gigvänliga.
Bra hantverk helt enkelt. Och för det priset är det mer än vad man kan förvänta sig.

Foamen inuti går att plocka isär till att skapa hål i vilken form och storlek man än vill, och i mitt case finns nu fack för mikrofon, strängar, sändare, mottagare, batterier och annat skoj.
Och allt är skyddat under transport och ligger inte löst i nån gigbag o skramlar, vilket ökat livslängden på alltihop rejält.

FÖRDELAR:
1. Robust och riktigt gigvänligt.
2. Rymmer allt man kan tänka sig och lite till.
3. Vill man göra om caset i framtiden finns det lös foam att köpa till just detta case.
4. Priset. Som alltid är thomanns casear billiga och ändå av sjukt bra kvalitet.

NACKDELAR:
Nepp.

SAMMANFATTNING:
Funkar till allt från blandade prylar till pedaler, datorer, mixers m.m.
Bara fantasin sätter stopp.

K
Perfekt case som du kan anpassa till vad du vill.
Koff1 21.03.2018
Denna case är perfekt för att packa och åka med det som man är rädd om, och som det normalt inte finns bra case till.
Jag köpte denna mest för att frakta min dyra laptop som jag använder live. Då utrymmet var större än räknat så lyckades jag även få plats med mitt trådlösa in ear system, strömadapter och sustain-pedal. Man ser väldigt snabbt om något saknas eftersom man kan formanpassa för all sin utrustning, och det är ett orosmoln som jag ofta har när jag är ute och åker. Och den största fördelen är att de ligger väl skyddade i denna väska. Kan rekommendera denna produkt om man reser med mycket utrustning som man vill skydda under resan, men också med stor funktionalitet för att anpassa det till just sin utrustning.

Anonym 23.01.2016
Bra väska som kan passa för många olika ändamål.

Jag köpte den här för att kunna förvara min Trakor Dj mixer i. Funkar klockrent för detta.

Det enda som var lite svårt är om du ska skära ut i skumgummimaterialet på höjden (i olika nivåer). Jag lyckades inte så bra men detta går säkert att lösa på ett smidigt sätt.

D
Stabil.
Daniel4112 12.08.2016
I den här har jag allt som behövs för mobil inspelning. 15" MacBook Pro, Extern Hd, Mus, Laddare, Apollo Twin ljudkort. kablar och hörlurar.
Den är väldigt smidig att anpassa till det du vill använda den till. Vill man använda den till någonting annat så är det inga problem, man kan köpa "Thon Flex Cut Inlay 2" för ungefär 170:- och anpassa den till nya prylar.
Konstruktionen är stabil och välbyggd. Den tål tuffa tag och skyddar dina grejor on the road.

R2
Mycket bra
Robby 2690 28.02.2015
Bra väska till mina mickar, sklyddar bra mot eventuella stötningar hade jag fler mickar

skulle jag köpa en till

Bra case till diverse
Anonym 31.07.2016
Enkelt att customisa till eget behov.

Skumgummit är förskuret i små sektioner, det är bara till att mäta ut och gröpa ur till det passar.

Det som du gröpt ur kan du sedan använda för att bygga en höjd i hålet du gjort.

Använt denna till synthar och pedaler, funkar perfekt!