Vic Firth 5A Nova Natural Wood Tip

Leverans beräknas mellan Torsdag, 4.04. och Fredag, 5.04.
Kanonstockar för billig peng!
Anonym 14.09.2014
Som titeln ovan säger, detta är verkligen stockar som är värda pengarna. Jag brukar köpa ett tiotal par varje gång, spelar/slår själv hårt och jag tycker verkligen att Nova står sig mot ?dyrare? och ?finare? märken. Givetvis så kan man slå av stockarna, men det gör man med alla märken och jag har inte märkt av någon lägre kvalité på de här stockarna.

Tvärtemot så tycker jag nästan att de håller ovanligt länge. Men där det finns fredagsexemplar så finns det även måndagsexemplar här men riktigt ofta så håller de, iaf enligt mig, samma kvalité som de lite mer dyra stockarna som Vic Firth har. Köp några par och se om de är något för dig, för det här priset så är det ingen större förlust om ni blir missnöjda.

JF
Excellent for the price
John Falk 17.12.2017
I prefer 5A over 5B because of the weight and these sticks are just the right weight for my playing style. Lasts just as long as any other stick of the same type of quality.

L
Buenas baquetas
Liuva 22.12.2020
Just bought them. I am very happy so far!

Anonym 19.01.2015
Trodde att jag skulle slå av dessa efter nån låt, men dem höll faktiskt längre än jag trodde och var helt ok balanserade.
Jämfört med andra budget stockar jag provat är dessa dem bästa.