Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Fredag, 19.04. och Måndag, 22.04.
TJ
Vovox - superkvalitet
Thomas J. 228 10.09.2013
Kablar är ju ett kapitel för sig. Har man provat ett dussin olika och möjligen noterat smärre skillnader så tappar man hakan när en Vovox Sonorus kopplar ihop gitarren och förstärkaren. Upplevde det som om man lyft bort en filt från högtalaren. En upplevelse av klangrikedom. Öppet, klart, luftigt, distinkt - det är bara att fylla på med superlativ. OK, den är dyr - men den är värd varenda krona. Sätter ett frågetecken för hållbarheten då den ser lite bräcklig ut, men det är ingenting jag testat "live". I hem/studio-miljö har denna hållit två år utan något som helst problem. Helt enkelt en toppresterande kabel för ljudentusiaster.

T
Värd att köpa.
Tobbe3 17.05.2020
Har tidigare använt mig av Fender gitarrkablar både till förstäkare och effektloop. Kom av en slump över en gitarrkabel av märket Vovox. Upptäckte då att ljudet blev klarare och mer dynamiskt än med Fender kabelarna. Ju länge kabel desto större är skillanden. Den ända nackdelen jag kan backa ned på är det höga priset. Trots det är jag villig att sätta 5 stjärnor, för det är den värd.