Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
K
Absolutely great!
Kribban 24.09.2021
Wanted some new headphones to compare with my AKG 271 and I'm blown away of the contrast in sound the Yamaha provides. The sound feels much more narrow than in my AKG. Just ordered a second pair of them for the song booth. No problem to wear them for hours, they are comfortable. Do recommend them!

l
Perfekta lurar!
loudpipe 28.11.2018
Jag sökte länge efter ett par riktigt bra hörlurar och jag hittade Yamaha MT8! Jag ville ha ett par lurar som inte färgar ljudet i någon riktning utan behåller sIn neutralitet ? i alla musikstilar.
Jag använder lurarna både vid inspelning, mixning och mastering av min egen musik. Dessutom har jag här hittat ett par lurar som gör lyssningen av mina vinylskivor till ett sant nöje.
Jag rekommenderar varmt dessa, och jag tycker att du kan testa och jämföra med både Beyer, Shure och AKG.

s
Bäst upp till 2k kr
sa3atf 22.03.2018
Funderar du på nya lurar runt 2000kr så kan du sluta leta nu. Bättre än så här blir det inte för dom pengarna, varelse vad gäller komfort eller vikrigast av allt - ljudet.
Skynda fynda :D