Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Torsdag, 18.04. och Fredag, 19.04.
CN
Grym match med hs8!
Caj N 21.11.2017
Hade sedan tidigare ett par HS8or som jag köpte denna subwoofer till då jag behövde mer klarhet i de lägre registrerna vid musikproduktion. Enkelt att installera, endast en xlr kabel från ljudkortet till baslådan, sedan 1 vardera till monitorerna. Superbra kalibreringsmöjligheter direkt på Subwoofern med hjälp av ex. Lowcut spaken som gör att monitorernas frekvenser inte krockar med subwooferns.
Jag har inget att klaga på när det gäller själva produkten men jag tycker de kan inkludera xlr kablarna (glöm ej köpa om du ej har) men men, sånt brukar sällan hänga med vid köp av liknande produkter.

Innan du köper subwoofer se till att kolla om du verkligen behöver en. Mitt rum är relativt litet så för mig är det viktigt att ha bra ljudabsorbering och se till att basfrekvenserna inte tar över. Rekommenderar starkt att köpa till bra basfällor alt. Bygga egna. Oavsett vad tycker jag det är otroligt mycket roligare att lyssna på musik med Subwoofern än utan då det blir en bra tyngd, men inte super nödvändig om du endast vill förbättra dina mixar.

Sammanfattningsvis: superbra subwoofer, prisvärd! Glöm ej ställa in ljudnivåerna rätt. Köp om du vill ja mer tyngd i lyssnandet men inte nödvändiga ifall du endast bryr dig om att förbättra dina mixar.

Gl
Rättvis subwoofer
Gött ljud 22.03.2022
Denna subwoofer kompletterar ljudet med mer boten vilket gör att man har mer kontroll över ljudet när man mixar, speciellt när den är ihopparad med yamaha hs monitorer, det ger ljudet en rättvis bild på hela frekvens spektrumet

WOW!
Arvdah 09.06.2021
Superbra ljud. Extremt djup bas och ett superbra komplement till HS8. Rekommenderar starkt. Smidig inkoppling och lätta kontroller för high- respektive Low-cut och bas-level.