Schilke Trombone 45 Small

2

Mouthpiece for Trombone

  • Model 45
  • Diameter 24.38 mm
Available since September 2002
Item number 157354
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth medium
Cup Diameter 24,38 mm
Finish Silver Plated
£103
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 2.05. and Friday, 3.05.
1

2 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Universalmundstück, auch für Basstrompete
JK_81 01.12.2021
Als Flügelhornspieler war ich auf der Suche nach einem Mundstück, welches ich sowohl auf einem Tenorhorn als auch auf einer Basstrompete spielen kann. Der bequeme Rand und die Kesselgröße in Verbindung mit der Bohrung ermöglichen mir einen schönen warmen aber auch flexiblen Ton. Es geht wunderbar in die Höhe, aber auch tiefe Passagen oder Wechselbass lassen sich mit schönem Sound spielen. Für mich persönlich, das Universalmundstück.
quality
response
sound
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Gutes Mundstück für hohe Lagen
Daniel091986 15.01.2019
Ich verwende das Mundstück zusammen mit einem Adapter für die große Bohrung.

Das Mundstück lässt sich gut anspielen und liefert auch in hohen Lagen mit dem Adapter noch einen sehr guten und klaren Ton.
quality
response
sound
0
0
Report

Report