Fostex 6301NX

6

Active Monitor

  • Power: 20 Watt
  • Equipped with: 10 cm Full Range Speaker
  • Frequency range: 75 - 15.000 Hz
  • Balanced XLR Input
  • Unbalanced 6.3 mm jack input
  • Magnetically shielded housing
  • Dimensions (W x H x D): 120 x 189 x 120 mm
  • Weight: 2.2 kg
disponibil din Iunie 2015
numărul articolului 366099
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Speaker size 1x 4"
Amplifier power per unit (RMS) 20 W
Magnetic Shielding Yes
Analogue XLR Input Yes
Analogue Input (Jack) Yes
Analogue Input (Mini Jack) No
Analogue Input (RCA) No
Digital input No
Manual frequency correction No
Frequency range min. 75 Hz
Frequency range max. 15000 Hz
Dimensions in mm 188 x 120 x 118
Weight in kg 2,2 kg
Speaker Hous8ing - Woofer System Closed
Mai mult
2.190 lei
toate prețurile includ TVA
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Livrare gratuită așteptată între Marţi, 7.05. și Miercuri, 8.05.
1

6 Evaluările clienților

4.7 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Caracteristici

Sunet

Măiestrie

4 Recenzii

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
E
kleiner, feiner Lautsprecher
EdgarB 28.04.2020
Hatte mir schon länger einen kleinen Lautsprecher gewünscht, der mit engen und akustisch suboptimalen Bedingungen zurecht kommt. In der Produktbeschreibung enthaltene Testbericht hat mich zu einen Versuch motiviert. Und tatsächlich: die kleinen Kisten klingen für meine Ohren sehr sauber und auch bei geringer Lautstärke hat man ein schönes Klangbild. Ich nehme hauptsächlich akustische Gitarren auf.
Schade ist, dass entweder XLR oder Klinke funktionieren. An XLR ist das Interface angeschlossen und an der Klinke wollte ich den Computer anschliessen. Nur klemmt die Klinke den XLR ab. Nun habe ich den Computer auch ans Interface gehängt - naja, geht auch. Mir geht es darum auch mal ein YouTube ansehen zu können oder im HomeOffice eine CD.
Und hier zeigt sich die Qualität der Kisten: sie ermüden das Gehör so wenig und klingen so fein, dass ich im HomeOffice sogar ein Orgelkonzert nebenbei hören konnte, ohne dass es nervt.
Ich würde sie auch kaufen, wenn ich Platz für grössere Lautprecher hätte.
Solide verarbeitet und ein für mich schönes Design.
Caracteristici
Măiestrie
Sunet
5
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

YouTube pe acerst subiect