Zultan 18" Dune Trash Crash

16
Sunete de cinele 100% comparabile înregistrate cu Cymbot-ul nostru exclusiv

Crash cymbal

  • Size: 18"
  • Dune series
  • Made of B20 bronze
  • Hand-hammered
  • Dry, fast decaying thrashy sound
  • Extra deep hammering
  • Assertive effect cymbal
  • Polished bell
  • Premium cymbal from traditional Turkish production
disponibil din Septembrie 2019
numărul articolului 474430
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Hand Hammered Cymbal Yes
Finish Regular, Traditional
Alloy B20 Bronze
1.079 lei
toate prețurile includ TVA
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Livrare gratuită așteptată între Marţi, 7.05. și Miercuri, 8.05.
1

16 Evaluările clienților

4.9 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Sunet

Măiestrie

12 Recenzii

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
SJ
Hybrid zwischen Crash und China
Stefan Jelner 18.09.2020
Ich war auf der Suche nach einem Becken für längere, durchgehende Passagen, die ich sonst mit einem Crashbecken spielen würde. Crashbecken machen mir aber meist zu viel unkontrollierten, aufdringlichen Lärm und Chinabecken sind mir oft zu heftig vom Attack und zu kurz vom Sustain. Diese Lücke schließt dieses Becken, das sich einfach sehr schwer beschreiben lässt. Trotz der Löcher ist es überraschend laut und sehr speziell. Ich habe mich sofort verliebt. Trotzdem würde ich den Tipp geben, den Soundbeispielen nicht zu viel Glauben zu schenken. Meiner Meinung nach sollten sich Interessierte das Becken lieber einmal live anhören, um keine Enttäuschung oder böse Überraschung zu erleben. Bei mir gehört es jetzt zum festen Repertoire bei längeren Beckenpassagen, z.B. im Refrain bei Rocksongs. Das freut den Tontechniker, endlich nicht mehr das Geklirre und Geschepper rausequalizen zu müssen.
Sunet
Măiestrie
2
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz