Protec NM5 Padded Neoprene Mat Large

9

Padded mat

  • Made of neoprene
  • Perfect for working on camera equipment, electronics, musical instruments, jewellery and other delicate devices
  • Non-slip backing keeps the mat securely in place
  • Tear-resistant
  • Dimensions: 500 x 330 x 4 mm (19.7" x 13" x 0.16")
  • Colour: Black
disponibil din Decembrie 2020
numărul articolului 495543
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Component type Mat
Accessory Type Mousepad
Instrument all
Mai mult
63 lei
Include TVA la care se adaugă 89 lei costul de transport
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Livrare aprox. între Joi, 2.05. și Vineri, 3.05.
1

9 Evaluările clienților

4.9 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Măiestrie

3 Recenzii

google translate fr
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
R
Tapis de protection Protec NM5 Padded Neoprene Mat Larg
Reb42 18.09.2022
Super pour l'entreposage d'un gros instrument de cuivre (bariton, euphonium, basse Sib et Mib, alto). Prend très peu de place et rend un grand service pour ne pas rayer le pavillon de l'instrument. Bien pensé !
Măiestrie
1
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
a
Schöne Ablagefläche - eine noch größere Matte wäre wünschenswert.
andriotti 09.04.2022
Die Matte bietet eine gut gepolsterte Unterlage für verschiedenste empfindliche Gegenstände. Ich benutze sie für diverse Holzblasinstrumente (Saxophon, Flöte, Klarinette), aber auch Mundstücke, Mikrofone etc. im Musikzimmer. Als Schreibunterlage ist sie dagegen nicht geeignet, da sie sich beim Schreiben eindrücken würde - dies ist aber auch nicht der Zweck der Matte.
Die Oberfläche ist angenehm, die Unterseite rutschfest, die Kante ordentlich verarbeitet, dazu sieht sie prima aus, wenn einen der Schriftzug nicht stört.
Sie ist in zwei Größen erhältlich. Die kleine Matte war für meine Zwecke nicht ideal, die große schon. Ich habe mir noch eine zweite bestellt, die ich seperat oder als Erweiterung für die erste Matte verwende. Für größere Instrumente bzw. Gegenstände wäre eine noch größere Unterlage sinnvoll, evtl. auch eine schmale längliche für z.B. Querflöte.
Ich bin mit dem Produkt insgesamt sehr zufrieden. Preis/Leistung ist durchaus in Ordnung.
Măiestrie
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate fr
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
p
Très utile
pierremartin 14.04.2022
Tapis de souris très pratique pour mon studio et sobre, juste ce qu'il faut.
Măiestrie
2
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz