Boss TU-3

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Donderdag, 2.05.
Uitstekende tuner die me sneller helpt stemmen
Alzimon 31.08.2023
Alle functies die ik me wens zitten er op en hij stemt prima. Ik heb al heel wat tuners gebruikt en anderen tuners zien gebruiken, en het kan nogal persoonlijk zijn of iemand met een tuner goed uit de voeten kan, maar deze lijkt universeel geliefd. Zelf vind ik dé killer feature dat hij d.m.v. een duidelijk visueel signaal kan aangeven wanneer een snaar goed (genoeg) gestemd is. Dat is voor mij nuttig omdat ik nogal de neiging heb om héél precies te willen stemmen waardoor ik er soms veel te lang over dreig te doen. Dat deze tuner gewoon zegt "nu is het goed" is hiervoor de oplossing. Als ik ooit nóg een tuner nodig heb, koop ik gewoon weer deze.

j
Rubuuste tuner
joost1975 06.12.2021
Deze Boss TU-3 werkt prima. Gebruik hem voor mijn bas. Duidelijk, visueel en snel tunen!

JD
Best klinkende pedaal in de kist
Julian Dijkstra 10.02.2021
Er is geen pedaal gemaakt die zo goed klinkt als de TU-3. Beste pedaal op mijn plank. Goed zichtbaar, of het nu fel licht is of pikke donker. Top apparaat. Veel mogelijkheden voor tuning en ondersteuning tijdens het stemmen als je snel moet. Wat een gitarist zonder gitaartechnicus altijd moet.

Boss TU-3, superpedaal!
Anoniem 13.07.2016
Zijn er betere stempedalen? Ik denk het persoonlijk niet. Nadat je met enige zekerheid kon zeggen dat er na de TU-2 nooit meer een beter stempedaal zou komen, maken die jongens van Boss gewoon de TU-3. Superbediening, nauwkeurig in het stemmen, genoeg functionaliteit aan boord om flexibel in te zetten voor al je elektronische snaarinstrumenten. Gitaar, bas, mandoline, diddleybow, als er een jack in kan, ka nde TU je helpen stemmen. Kan bypassed aangesloten worden (evt. in je pedalboard) om je van elk stemgemak te voorzien.

FL
De gouden standaard om een reden
Franky Love 01.03.2024
Prima stempedaal. Mocht ik nog eens een stempedaal nodig zijn word het weer gewoon weer een TU-3 of TU-5 (4 brengt ongeluk volgens boss) als die er dan is Zoals elk boss pedaal niet kapot te krijgen. Net zoals alle boss pedalen is de TU-3 buffered bypass. aangezien niet iedereen fan is van de buffer die boss gebruikt is dit misschien wel goed om te weten.

In één woord fantastisch.
P.loeffen 08.04.2021
Makkelijk in gebruik en multifunctioneel, echt in één woord een geweldig pedaal.

Onverwoestbaar!
RB-Bass 10.12.2018
Op moment van schrijven van deze review heb ik deze tuner reeds 5 jaar in gebruik, en ik ben er nog steeds enthousiast over!
Dit pedaal is niet kapot te krijgen, en is zeer accuraat in het aangeven van elke afwijking in de toonhoogte

VW
Excellent
Viktor W. 19.08.2017
Very robust pedal. Perfectly visible on stage. Does everything it needs to do. Have had one break in the past, but only after severe use on the road. Very solid, can't go wrong with this one for a floor tuner pedal!

Excellent tuner for on stage and at home
Anoniem 16.05.2016
The Boss TU-3 tuner with its bright, easy to read display makes it an excellent tuner for on stage, as well as for at home.

Pros:
- Many bright LED lights for accurate tuning
- Increased brightness setting for outdoor visibility
- In tune verification
- Bypass output handy for if you always want to leave it on
- Very sturdy metal housing

Cons:
- Sometimes seems to have small delay before finding the string note you are plucking. (Happens more often on slightly older strings)

Classic workhorse
JeroenO 08.12.2023
Great tuner. Does the job and is steady. Accuracy is good for the common player. Build to last.