Bugera BXD15A

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Donderdag, 2.05.
r
In schaapskleren
ronmeuldijk 20.06.2020
Goede krachtige basversterker. Goed regelbaar met behoorlijk wat power. Niet veel zwaarder dan een gitaarcombo. Handig een kwartslag achterover te kantelen. Ik gebruik hem niet alleen voor bas; ook voor mijn synths is het een prima aanwinst. Let op: geen koptelefoon-aansluiting. Fijne feature is de 'extra low'.

Wat een kanjer!
Spycke.666 14.06.2019
Wat een bakbeest! Wat een kanjer! Wat een alles kunner! Meer dan perfect voor mijn bass. Super geluid en kraakhelder. Tal van mogelijkheden en eenvoudig in te stellen, aan te sluiten en te transporteren. Ik raad dit product echt aan. Het enige minpuntje wat ik kon ontdekken is is dat er geen hoofdtelefoonaansluiting aanzit... Maar dit mag de pret zeker niet drukken!