Chauvet DJ Hurricane Haze 1DX

1

Compacte lichtgewicht hazer

  • Creëert een licht nevelige sfeer om elke lichtshow te verbeteren
  • Geïntegreerde Volume knop voor een soepele, stand-alone werking
  • Dankzij de geluidsarme ventilator kan het apparaat in elke omgeving gebruikt worden
  • Geïntegreerd digitaal display: snel en eenvoudig instellen van DMX-functies en stand-alone output-instellingen
  • 1 DMX-kanaal
  • DMX-aansluitingen: 3-pins XLR
  • Opwarmtijd: ongeveer 1 min
  • Ingangsspanning: 230 VAC, 50 Hz
  • Vermogen en stroom: 303 W, 1,3 A bij 230 V, 50 Hz
  • Volume tank: 1,5 l
  • Output: 85 kubieke meter per minuut
  • Vloeistofverbruik: 4 ml / min
  • Afmetingen: 278 x 150 x 223 mm
  • Gewicht: 3,3 kg
Leverbaar sinds Juni 2023
artikelnummer 566182
verkoopseenheid 1 stuk
€ 239
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

1 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

rookhoeveelheid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
S
Kompakt, leicht, ideal für den mobilen Gebrauch
Schnubbi1909 01.08.2023
Ich war auf der Suche nach einem kompakten und leichten Hazer, welcher mit einer recht geringen Verbrauchsmenge einen ordentlichen Ausstoß erreicht.
Was soll ich sagen... ich glaube ich habe ihn gefunden.
Nach dem ersten Einsatz auf einer Hochzeit kann ich sagen, dass der Verbrauch in etwa dem entspricht, wie in der Beschreibung angegeben.
Der Ausstoß ist für einen Hazer in diesem Format wirklich gut. Nicht vergleichbar mit einem größeren, von z.B. SmokeFactory, aber das darf man bei der Größe und dem Preis auch nicht erwarten.
Für die Verarbeitung habe ich 4 Sterne vergeben, da das Blech relativ dünn ist. Ich muss dazu sagen, dass ich jedoch keinen Vergleich zu den Geräten in der gleichen Preiskategorie habe.

Alles in allem bin ich sehr zufrieden und hoffe, dass mich mein neuer kleiner Freund noch auf vielen Hochzeiten begleiten wird und für schöne Effekte mit entsprechendem Licht sorgt.

Danke mal wieder auch an Thomann für den schnellen Versand.
afwerking
rookhoeveelheid
2
2
Evaluatie melden

Evaluatie melden