Cordial CPM 2,5 FM-Flex

65

Prof. microfoon kabel

  • Lengte: 250 cm
  • Cable: CMFLEXX 222
  • 0.22 mm²
  • Geleiderweerstand 85 Ohm / km
  • Diameter 6.15 ± 0,2 mm
  • Neutrik XLR female zwart / XLR male zwart
Leverbaar sinds Mei 2011
artikelnummer 265137
verkoopseenheid 1 stuk
Length 250 cm
Colour black
Connector 1 XLR 3-pol female
Connector 2 XLR 3-pol male
€ 20,60
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

65 Klantenbeoordelingen

4.9 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

18 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Great cable
Anoniem 23.03.2023
It feels nice , works as intended and blocks any other frequency’s
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
F
Ein professionelles Kabel wie es sein sollte!
Felix936 23.12.2015
Cordial ist ja ohnehin ein Name für qualitativ hochwertige Kabel. Die CPM FM-Flex sind generell die Oberklasse von allem, da muss man denke ich auch nicht viel zu sagen:
Kontakte sind ordentlich verlötet, Stecker sind stabil und gut passend und das Kabel hat ne gute Festigkeit, die sich komfortabel aufwickeln lässt.

Ne klare Kaufempfehlung möchte ich aber nicht aussprechen, weil man immer überlegen muss, wofür brauche ich das Kabel? Gehe ich damit täglich auf die Bühne und nehme es für Gesangsmikro? Oder schließe ich damit einmal meine Monitorboxen im Studio an...
Das Kabel ist super, aber man sollte beachten, dass das der Ferrari ist... ein VW fährt aber auch, kostet aber deutlich weniger. ;)
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden