Daddario XLR8 String Lubricant&Cleaner

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Enigszins teleurstellend
Nanook 02.05.2016
Omdat mijn snaren doorgaans snel sleets en stroef worden, heb ik diverse producten geprobeerd om ze glad en soepel te houden.

De XLR8 van D'Addario voldeed niet aan mijn verwachtingen. Een stevig aluminium doosje met daarin een applicator in plastic behuizing. Tot zover alles prima.

De applicator behandelt alleen de bovenkant van de snaren en droogde toch nog behoorlijk snel uit. Bovendien zorgde de aangebrachte laag slechts korte tijd voor verbetering en moest ik vaker een laagje aanbrengen dan ik gewend was met andere producten.

Ik beveel Dr. Ducks AxWax aan of Dunlop 65.

L
Voor hoe lang?
LeenHimself 08.01.2020
Handig product dat de snaren reinigt en een dun laagje olie achterlaat. Maar hoe lang het duurt éér de spons uitdroogt is nog afwachten.