1974 Klantenbeoordelingen

Elixir Nanoweb Light Acoustic

Verwachte verzenddatum: Zaterdag, 27.04.
Koop niets anders meer
WouterH 07.03.2021
Dit zijn voor mij DE snaren voor een wenstern gitaar. Heb toch aardig wat setjes geprobeerd, deze bevallen echt het beste.
Veel speelplezier en ze gaan lekker lang me.
Het belangrijkste; de warme klank.

PC
Top product
P. Cornelissen 16.06.2018
Ik gebruik ze op een Taylor 110E.
Uniek geluid ; helder, warm, dynamiek.
Speelt heel fijn en gaan echt 3x langer mee met behoud van de klank en speelbaarheid.
Ik heb ook andere snaren geprobeerd, maar voor mij geen andere. Daarom top product voor mij.

Elixer snaren zijn ok
Detiel 07.06.2023
Elixer snaren zijn ok . Wat niet ok is is dat de snaren via UPS worden verzonden ! Het pakket wordt gewoon voor de deur gekwakt ,mee bezorgster meteen hier op aan gesproken , beweert dat ze had aangebeld. Nou, ik stond voor het raam en zag haar aankomen , niks aangebeld. UPS heeft bij trustpilot 92 procent zeer slechte beoordelingen oftewel 1 van de 5 sterren , dat zegt toch wel wat. Antwoord van Thomann op deze pakketdienst , u kunt bij betalen ook voor een andere bezorgdiensten kiezen zoals DHL. Prima, maar ik begrijp sowieso niet dat Thomann nog zaken doet met zo’n volkomen waardeloze vervoerder, dat kunnen ze zichzelf dan weer aanrekenen !!!!

De juiste keus!
RGvD 03.03.2022
Volgens mij behoeft Elixir verder geen toelichting, jammer dat de value packs' niet zo vaak verkrijgbaar zijn....

m
Mooie toon
muziekmeester 19.12.2020
Perfect setje snaren. heb eerst vaak op D'addario gespeeld maar heb toch het idee dat deze een stuk langer meegaan en betere sustain hebben. Dus voor nu altijd elixir!

Immortal guitar strings?
Anoniem 09.08.2016
I re-stringed my my instrument 6 months ago but they still sound great. The deep warm and bright sound is still there.

These strings may be a bit more expensive than others but they last a lot longer.

I play quite aggressively and haven't broke on me yet. That makes me confident to say that these strings are also durable.

If you're looking for strings, I highly recommend that you give these strings a go!

To elixer or not
Anoniem 28.02.2017
The Sound is ok.. bit on the Brittle side..
Keeps that Sound for a long while .. as long as they don't break.... feel is a bit plastic but that's my opinion .. i break them as easy so fo me it's not a win situation soundwise or as durability...

Mooi helder geluid.
R!chard 20.08.2019
Deze snaren zaten al op mijn gitaar (Yamaha A3R) die ik bij Tohmann heb gekocht. Klinken zo goed (heldere / 'snappy' bas en midden en hoog, mooi in balans), dat ik meteen 2 reserve sets heb gekocht.
Ik kan deze snaren echt aanraden.

De besten!
Tecterra2 18.09.2019
Al heel veel snaren uitgeprobeerd maar ik kom toch telkens weer terug bij de coated snaren van Elixir.
- Comfortabel speelgevoel
- Fantastisch geluid
- Zeer lange levensduur!
nadelen: Geen

Goede snaar
Blixa 15.04.2019
Elixir snaren zijn duurder maar je hoeft ze dan ook minder snel te vervangen.