Engl Fireball100 E635 40th Anv. LTD

1

Versterkertop voor elektrische gitaar

  • 40th Anniversary model
  • Limited Edition
  • Vermogen: 100 W
  • 2 Kanalen
  • Buizenconfiguratie: 4x ECC83, 4x 6L6GC
  • Controls: Gain Clean, Gain Lead, Bass, Middle, Treble, Lead Volume, Master A, Master B, Presence
  • Schakelaars: Bright, Bottom en MidBoost
  • Kanaal schakelaar
  • Instelbare Noise Gate
  • Schakelbare Effects Loop
  • Tube Monitor systeem
  • Afmetingen (B x H x D): 71 x 27 x 27 cm
  • Gewicht: ca. 22 kg
  • Afwerking: Rood Tolex met witte Racing Stripes
  • Gemaakt in Duitsland

Opmerking: Gitaarbox niet inbegrepen

Leverbaar sinds December 2023
artikelnummer 564738
verkoopseenheid 1 stuk
Power 100 W
Power Amplifier Tubes 6L6
Channels 2
Reverb No
Footswitch No
€ 1.575
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

1 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

bediening

features

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
m
der V12 F1 unter den Amps
mattysonfire 15.02.2024
Geiles Teil! Nicht nur optisch. Ja, kann was! Laut! Sehr laut! Und für Mariachis die sehr schnell unterwegs sein wollen. Jau, geht ab wie Schmidt´s Katze. Empfehle dazu aber unbedingt die XXL 4x12, sonst fährt das Teil möglichweile ohne Grip. Als Kombo donnert das Teil wie ein V12 durch die Eau Rouge. Egal ob clean oder full gain heavy and dirty. Engl haben irgendwie einen eigenen Sound, dieses Teil hat zwar nur 2 Kanäle, das heißt aber ncicht, daß man auf irgendwas tzpisch Engl-ishes verzichten muss. Wie ein Hot Rod ist hier das Wesentliche voll im Fokus und der rote Lack und Racing Stripes sind in etwa sowas wie ein Gewindefahrwerk und die Chrom-Legierung. Es ist ein Klassiker, vielleicht nicht mit allen technisch möglichen "modernen" Finessen ausgestattet, aber als Klassiker ausgelegt. Außerdem ist das Teil schwer, vor allem mit der XXL 4x12. Kein Schnickschnack, aber es gibt einen Loop-Weg, und einen Mid-Boost. Also sozusagen ein variables Fahrwerk und Biturbolader. Engl hat mich hiermit überzeugt, nicht nur optisch. Es ist also kein moderner Hybrid V6, nein hier gibt es old school V12, aber einfach nur zeitlos geil!
bediening
features
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden