Evans 22" EMAD Heavyweight Bass Drum

Verwachte verzenddatum: Zaterdag, 27.04.
Rd
Top vel
Robby d. 12.09.2015
Top vel voorheen speelde ik altijd met Remo maar sins een jaar helemaal omgeslagen naar evans altijd een goede pasvorm ook de aanpasbare demp ringen op de emad vind ik super
vet laag en diepe sound pricies wat ik zoek

Stug vel, wordt beter met de tijd
BloiD_Drums 11.01.2021
Het is een stug vel dat beter gaan klinken hoe langer je deze gebruikt. In het begin viel het mij erg tegen maar heb nu wel een dikke ondertoon erin zitten en een "click" zoals je dat wil vanuit de metal.

I
Wat een geluid
IJZER8 21.10.2019
Lekkerste bassdrumvel ooit. Vanuit de doos met de grote ring meteen het perfecte geluid voor mij. Erg makkelijk te stemmen dus. Voelt erg sterk. Aanrader!

Evans 22" EMAD
Michael_1975 04.02.2022
Voor mij het ultieme bass drum vel!!

LH
Goed vel!
Lars Hoezen 02.12.2019
Mooi vel met goede attack en sound. Heel handig dat je zelf kan bepalen hoeveel het vel gedemept wordt met de mee geleverde ringen die er op of er af kunt laten. Makkelijk te stemmen en een mooie sound. Aanrader!

Bass drum
Thei 08.11.2022
Goede bass krijg hoe je het wilt