RP
Fishman Footswitch!
Ralph Pl. 30.09.2015
Ik heb de footswitch gekocht omdat ik het bukken moe was en gewoon wat meer bedieningskomfort wilde hebben met mijn Fishman Loudbox Artist!
Je kan het kanaal muten ...en dat is super handig.... het versterker volume al instellen en ook nog eens je gitaarkabel aansluiten ZONDER allerlei zeer vervelende geluiden en gekraak!Dan is alles plotseling nog eens een stuk professioneler!Wat ook fijn is -dat je de effecten aan en uit kunt switchen ......wanneer je bijvoorbeeld wat chorus of galm of delay nodig hebt kan je makkelijk
switchen aan uit .......ik gebruik de Fishman footswitch nu altijd..lekker makkelijk ...
Ik heb voor de Fishman gekozen omdat er leds op zitten...dan is goed te zien of de boel aan of uit staat.Goed.....wel wat duurder...dat klopt..maar de kwaliteit is uitstekend..Ik ben er iniedergeval erg blij mee!

Sta erop!
Blueskikker 01.05.2017
Solide schakelaar van metaal. De linker switch schakelt channel mute in of uit wat super is als van gitaar wisselt of 'm ff wegzet. De rechter switch schakelt effecten kanaal 2 aan of uit waardoor je bijv. chorus kunt toevoegen bovenop je reverb.

Werkt prima, prettig dat ie oplicht wanneer je inschakelt, zodat je ook tijdens een gig op een slecht verlicht podium weet wat je doet. Er zit een lang snoer aan, wat ook fijn is.

Een must voor bij je versterker wat mij betreft.

Update:
na een paar jaar normaal gebruik werkt de schakelaar ineens niet meer. Jammer dat de garantie inmiddels vervallen is. Ik zal het eerdaags zelf maar proberen te repareren.