Gator G-PG Classic Guitar

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Top gigbag
HHBert 04.07.2017
In deze stevige Gigbag durf ik mijn door luthier Dirk Janssen handgebouwde klassieke gitaar overal mee naar toe te nemen. Mijn gitaar is goed beschermd. Bovendien zijn er veel bergruimtes waarin onder meer bladmuziek, een iPad, extra snaren en andere zaken zoals bijvoorbeeld een winder, metronoom, stemvork en een pen meegenomen kan worden. Wat erg handig is, is de regenhoes zodat je ook met regenachtig weer met je gitaar over straat kunt. De Gigbag is door goede verstelmogelijkheden goed draagbaar. Al met al zijn geld dubbel en dwars waard.

Prachtige en effectieve gitaarkoffer
Anoniem 24.02.2017
Goede en effectieve koffer waar ik in zou slapen als ik niet te groot was. Ook een heel snelle service zelfs helemaal naar België.