GR Bass SL110/4 SuperLight Series

3

Luidsprekerkast voor Elektrische Bas

  • SuperLight-serie
  • Uitgerust met: 1x 10" Custom Design Jensen/Sica luidspreker
  • Tweeter: 1" HF met 3 position switch
  • Vermogen: 300 watt RMS
  • Impedantie: 4 ohm
  • Materiaal behuizing: koolstofvezel
  • Afmetingen (B x H x D): 31 x 34 x 40 cm
  • Gewicht: 4,5 kg
  • Gemaakt in Italië
Leverbaar sinds Augustus 2022
artikelnummer 550394
verkoopseenheid 1 stuk
Max. Load 300 W
Speaker 1x 10"
HF Horn Yes
Weight 4,5 kg
€ 739
Gratis verzending en incl. btw.
In ongeveer een week beschikbaar
In ongeveer een week beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

3 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

geluid

afwerking

3 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
HB
The FUTURE is HERE!!!
Hawaii Bass 31.01.2023
Received this from Germany (in the U.S.) in less than a week--FANTASTIC service for my first purchase from Thomann! This is THE BEST small cabinet I have owned in over thirty years. It puts out a ton of clean bass in an extremely light package. Would not hesitate to gig with this one cabinet. It's like an ACME but 1/4 the weight and more efficient.

UPDATE: VERY loud and clean sounding cabinet--gets LOUD with a Quilter Interbass. EXCELLENT product and even better service from Thomann!
features
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
T
Tolles Teil
Tombass 05.12.2022
Ich bin nicht mehr der jüngste und kann mich noch gut an die Zeit erinnern, als man für den Transport einer 300Watt Bassbox einen Bulli oder Kombi benötigte. Diese Box transportiere ich mit ihren 4,5 kg locker auf dem Gepäckträger meines Fahrrades. Dabei kann sie sich in der Band mit absolut neutralem Klang wunderbar durchsetzen. Vielleicht nicht in der Heavy Metal Fraktion da ich aber vorwiegend Jazz und Blues spiele ist für mich die Box völlig ausreichend. Auch in der Jazzband mit 9-köpfiger Besetzung vor rund 250 Zuhörern konnte ich auf eine Verstärkung durch die PA verzichten. In Verbindung mit dem Pocket 50 von GR Bass klingt mein Höfner Cavern Club einfach traumhaft. Schade, dass es dafür kein entsprechendes Cover gibt. Ich habe mir mit der Accu-Case AC-160 Soft Bag beholfen.
features
geluid
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden