Gravity Vari-G 7

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Stabiele en flexibele standaard
Anoniem 07.02.2017
De Gravity is de beste gitaarstandaard die er op dit moment op de markt is. Door de verstelbare neck-steunen kunnen elektrische zowel als akoestische gitaren over de hele breedte naar behoeve verdeeld worden. Dit is bovendien een van de weinige standaarden die veilig is voor alle gitaarlakken. Ook is hij inklapbaar en is dan 8 cm plat. De Gravity Vari-G serie bestaat uit 3 breedtes: 40, 60 of 80 cm voor resp 3, 5 of 7 gitaren..

Aanrader!
ErikdT84 28.12.2021
Na allerlei statieven voor meerdere gitaren gehad te hebben, is dit toch wel de beste tot nu toe voor mij. Het rubber/schuim van andere statieven gaven een chemische reactie met sommige van de lakken op mijn gitaren. Geen probleem bij deze!

Prima gitaar statief.
Tocomeofage 05.02.2022
Kan al mijn 8 gitaren erin kwijt, voldoende ruimte om zonder stoten een gitaar te pakken of te plaatsen. Staat nog mooi ook!!! Het oog wil ook wat.

heek kontent
Seppatron 13.05.2020
ik heb de Gravity Vari-G 7 gekocht voor mijn meerdere gitaren want ik gebruikte aparte stands. du ik dit heb neemt alles veel minder plaats in en het ziet er noch goed uit ook.
de bouwkwaliteit is heel goed.
het duurt wel een paar minuten om hem in elkar te steken.

Prima standaard
WMonk 17.03.2019
Uitstekende standaard om veel gitaren ik kwijt te kunnen. Gebruik hem voor een akoestische gitaar, twee basgitaren en een aantal elektrische. Tast de lak niet aan, gitaren zijn makkelijk te pakken en weg te zetten. Aanrader.

V
Mooi rek
Vinzzz 08.06.2021
Mooi rek, lekker stevig en stabiel. Goed te monteren en de afwerking is erg goed. Niets op aan te merken.

RO
top product
Rolf Oosting 19.08.2020
Wat is dit een goede koop zeg. Niet superduur, wel super degelijk! Goed zelf in elkaar te zetten, zeer fijn zelf in te delen. Alleen een ukulele kan er niet in.

Heel stabiel
Tyne 03.03.2021
Stevig, stabiel, makkelijk te monteren, mooie afwerking.
Ik ben zeker tevreden. Hierin staan mijn gitaren veilig.
Redelijk onder de indruk van Gravity, eigenlijk, alles van dat merk wist me tot hiertoe al te bekoren.

h
Superstandaard
haatje 05.05.2021
Stevige, stoere superstandaard waarop je gitaren er prachtig uitkomen en waarmee je flink wat ruimte bespaart! Zelf vind ik 'm perfect voor 5 gitaren met gitaarband (elektrisch, bas, akoestisch).

Goed en simpel
Narrative 15.06.2019
Je kan zelf kiezen of je tot het maximum aantal gitaren wil gaan of juist wat meer ruimte wil. Het schuim om de stangen is goed genoeg.