K
Absoluut geweldig
Klaasb 20.12.2021
Onlangs het linkshandige model aangeschaft voor mijn oomzeggertje en deze gitaar maakte zoveel indruk dat ik zelf ook een exemplaar in ontvangst heb mogen nemen.
Gitaar kwam geheel in tuning uit de doos, action en intonannatie zijn ok dus, inpluggen en spelen maar.
Ik speel inmiddels 35 jaar gitaar en heb heel wat gitaren in mij handen gehad en bespeeld waaronder fender strat en LP modellen
Maar, dit is een uniek geval
Thomann ga zo door met deze line up gitaren van HB

F
Zo goed.
Fivan 10.03.2023
Ik speel reeds meer dan 30 jaar, ik heb zowel Gibson als Fender in mijn verzameling. Deze Harley Benton ,heb ik gekocht omdat ik het kleur mooi vond en reeds de black flame had. Voor deze prijs een zeer leuke gitaar die prettig speelt. Ik speel minsten even graag op,deze gitaar als op zijn duurdere soortgenoten. Zijn de duurdere gitaren beter? Naar afwerking kan er misschien wel iets gezegd worden en wat afstellen is soms wat nodig, maar laat dit zeker niet bepalend zijn om deze niet aan te schaffen. Had ik deze 30 jaar gelden maar kunnen kopen.