Harley Benton Ukulele UK-11DW Brown

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Leuk voor de prijs
Barbatsif 26.08.2019
Ik had de Ukulele voor de lol gekocht en gebruik hem af en toe.
De bouw kwaliteit is redelijk en het geluid oké en zodra hij is gestemd blijft hij redelijk lang in stemming.

Het is echt een instrument geen speelgoed(wat je wel zou kunnen denken voor die prijs), het is gemaakt van hout en je kunt hier redelijk op leren spelen, al zou ik wel wat anders kopen als je serieuzer word met het spelen van een Ukulele.

Als je nog wat geld over hebt en je moet nog wat halen om geen verzend kosten te betalen dan raad ik deze Ukulele zeker aan, je zult er waarschijnlijk veel plezier aan beleven. Ook een leuk cadeau voor iemand zijn verjaardag.

Top ding
Bassplayer123 31.05.2020
Een mooie Ukelele voor iemand die net begint. Goede afwerking en bouwkwaliteit. Ik was eerst altijd kritisch over Harley Benton maar nu ik deze Ukelele heb ben ik toch van mening veranderd, het zijn mooie instrumenten voor een betaalbare prijs. Ik gebruik hem vooral in dagelijks om muziek te maken. Met de meegeleverde tas kan je hem ook overal mee naartoe nemen. Kortom, een top ding 👍🏻

YL
Prima ukulele
Youri L 07.04.2021
De ukulele klinkt wel wat minder warm naar mijn mening dan anderen, maar ik mag absoluut niet klagen. Ik heb deze voor de lol gekocht en ik ben gewoon dik tevreden. De draagtas vindt ik wel wat overbodig, maar goed, het zit er bij dus dat vindt ik ook wel best.
De tuners zijn wel een klein beetje fragiel qua gevoel, maar volgens mij zit het wel goed.
De kleur is wel een beetje plastic achtig en laat veel vingerafdrukken achter.
Al met al, leuk om mee te pingelen.

e
evekites 15.02.2018
Leuke ukulele. Mijn dochter wilde een eenvoudige ukulele om te beschilderen. Inmiddels is hij helemaal wit en voorzien van bloemetjes, maar hij is nog niet af. Hebben er heel even op gespeeld voordat ze hem had gedemonteerd, maar hebben de snaren niet voldoende de kans gegeven om goed in tune te komen, dus daarom een neutraal oordeel over het geluid.. Heb inmiddels een setje Aquila snaren liggen om er op te zetten als de versieringen klaar zijn.

V
voor studie
Vayacondios 05.02.2021
Het was om uit te proberen of ik blij werd van een ukulele. Inderdaad erg leuk om erbij te hebben. Het is een keurig instrument. Prima voor studie te gebruiken Als je na deze kennismaking enthousiast blijft, zou ik een beter exemplaar adviseren.

m
Beginner uke
maritime 16.11.2017
Super fijne beginner ukulele! Als je graag wil beginnen met ukulele spelen maar nog niet veel geld er voor over heb is dit zeker een aanrader!

u
Matig
ukulelemaster1 13.11.2018
Prima ukelele om mee te beginnen en een paar akkoorden te spelen.
De ukelele is wat aan de kleine kant, niet erg handig als je volwassen bent, dus meer bedoeld voor kinderen.
Bij de stemknoppen zitten twee snaren tegen elkaar aan waardoor de klank van een van de middelste snaren duidelijk minder is.

Harley Benton Ukelele Uk-11DW Brown
Anoniem 06.12.2016
Ik wilde graag een ukelele uitproberen, maar nog niet te duur beginnen, dus besloot deze te overbruggen. Mooi instrument, lijkt misschien op foto's en video's net groter dan hij daadwerkelijk is, maar dit is zeker geen nadeel. Klanken zijn niet de mooiste, maar voor dit geld zeker acceptabel. Mooie bruine kleur, netjes afgewerkt, licht instrument en makkelijk te vervoeren met de gigbag. Bovendien is hij sterk en breekt niet snel. Ook was hij sneller thuis dan ik dacht! (Na 3/4 dagen al!) Een aanrader voor beginners!

A nice product for the price
Anoniem 15.07.2015
The build quality on this ukulele looks fine. It does detune quite often but apart from that it feels and plays pretty nice. The sound is great for such a cheap instrument. On my instrument the frets were all flattned, i'm not sure wether this is okay or not but it still plays well. It's a cool instrument if you're just get started (like me), though i wouldn't recommend it for professional use.

Jd
Prima Ukelele voor thuis
Jory de Kort 23.05.2019
Gewoon goed. Blijft keurig gestemd en klinkt zeker niet verkeerd voor de prijs.