SchlagKraft Marimba MalletsNJZMTR Zivkovic

1

Mallets voor Marimba

  • Nebojsa Jovan Zivkovic
  • White Cloud Multi Tone
  • Duurzaam garen van een synthetische blend
  • Met rubberen kern in variërende hardheid en omwikkeld met verschillende materialen
  • Multi tone
  • Rotan stok van hoge kwaliteit
  • Verpakkingseenheid: 1 paar
Leverbaar sinds Juni 2010
artikelnummer 247710
verkoopseenheid 1 stuk
Mallet head material Synthetic/Yarn
Stick Material Rattan
Hardness Medium
Suitable for Marimba
€ 69
Gratis verzending en incl. btw.
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

1 Klantenbeoordelingen

4 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
m
Gut zum üben
mc.drummerman 25.03.2020
Hierbei handelt es sich um ein paar, dass versucht die ganze Zivkovic-Reihe von Hart bis Weich abzudecken. Gelingt das? -Ich finde schon. Alles in allem geben die Mallets eine Klangvielfalt her, die mehrere Dynamiken von unten bis oben zulässt. Leider stoßen sie auch an ihre Grenzen und sind somit weder komplett hart noch komplett weich und sind somit für Auftritte zu vermeiden.
Als Übungsmallets zum Technik üben, neues Stück anfangen, oder einfach nur zum drauf los spielen jedoch sind sie für ihren Preis völlig okay. (Wer ein höheres Buget zur Verfügung hat, dem empfehle ich die Wave Wrap-Reihe von Marimba One; die hört sich in allen Oktaven gut an...)
Wer also nach neuen Standartmallets sucht oder gerade neu anfängt und noch nicht so recht weiß, was am besten für den Anfang ist, dem kann ich dieses Produkt nahelegen. Auch für alle, die schon mit der Zivkovich-Reihe von Innovative Percussion bekannt sind - so wie ich - ist dies eine gute Ergänzung...
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden