Key Leaves GapCap Alto Sax

4

Body Protector (Hartbeschermer) voor Altsaxofoon

  • Schroef past zich aan de saxofoonkoffer aan, absorbeert schokken en laat lucht toe in het instrument voor een langere levensduur van de polsters
  • Past zich aan alle saxofoonmerken aan
Leverbaar sinds Februari 2020
artikelnummer 485961
verkoopseenheid 1 stuk
Instrument Saxophone
€ 55
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Verwachte verzenddatum: Zaterdag, 27.04.
1

4 Klantenbeoordelingen

4.3 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

3 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
N
funktioniert - und sehr empfehlenswert
Nübitt 23.08.2023
Bedienung ist einfach. Im Gegensatz zum Standard-Herzschoner sollte man das Teil vielleicht ein bisschen zusammendrücken, damit man es leichter einsetzen kann.

Ich verwende es zusammen mit den Key-Props.

Warum ich überzeugt bin: mein Sax (Yanagisawa A-WO35, neu gekauft) ging nach 4 Jahren zum Nachstellen und Überprüfen zum Sax-Doc. Es wurde nahezu täglich 1 Stunde gespielt. Befund: Polster halten noch mindestens ein Jahr, insbesondere die kritische Cis-Klappe (unten) sieht genauso aus wie anderen Polster.

Das lästige Kleben der Gis-Klappe kann es auf Dauer aber leider auch nicht verhindern. Immerhin ging das erst nach 4 Jahren los...

Sofort erkennbar und wirksam ist der deutlich verbesserte Sitz des Saxophons im (möglicherweise nicht mehr originalem) Koffer. Das gibt noch etwas mehr Schutz, wenn das Sax (im Koffer!) mal runterfällt.

Ach ja, man sollte natürlich die Länge der Gap Cap an den jeweiligen Koffer bzw. Saxophon vor Benutzung anpassen...
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

Geschikt van YouTube