Leitner & Kraus Bb- Clarinet V 100 Linea Verde

1

Bb klarinet mondstuk

  • Baan lengte: 25 mm
  • Baan opening: 1,00 mm
  • Gemaakt van gegoten hout (linea verde)
  • Combineert de voordelen van volgroeid hout en conventionele materialen
Leverbaar sinds Juni 2018
artikelnummer 441433
verkoopseenheid 1 stuk
Facing length 25 mm
Tip opening 1 mm
Material Wood
Cup No
Ligature No
€ 189
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

1 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
F
Für mich das Beste Mundstück
Flötenmaus 09.11.2018
Ich spiele auf einer Yamaha 457-24.
Das Mundstück passt perfekt auf meine beiden Birnen und erleichtert die Ansprache enorm.
Ich quietsche bedeutend weniger und auch das C3 kommt leichter von den Lippen.
Ich hatte mehrere Mundstücke getestet und das V100 war für mich die beste Wahl. Jedes Mundstück klingt und fühlt sich anders an, ich kann nur empfehlen, eine kleine Auswahl zu bestellen.
Ein kleiner Nachteil: Ich spiele Klarinette nur als Zweitinstrument und habe einen relativ schwachen Ansatz, so dass ich mit der normalen Birne zu tief war und auch den Ton nicht hochdrücken konnte (durch mehr Üben bestimmt - aber wie gesagt, Klarinette ist leider nur mein Zweitinstrument). Ich habe mir aber die kurze Birne von Yamaha ebenfalls gekauft und bin wieder stimmig mit dem restlichen Register.
respons
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden