Millenium 18"x18" Tour Floor Tom Bag

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Bescherming en budgetprijs
DeGroover 09.06.2018
De Millenium Tour Bag heeft een klein prijskaartje maar dat zie je niet aan de kwaliteit van de drumtas. De verstevigde bovenkant biedt een ongetwijfelde meerwaarde.

Omdat ik de drumtas voornamelijk gebruik voor de drumketels die ik thuis bewaar, koos ik voor een relatief goedkope tas. Wel wil ik mijn ketels nogal eens stapelen dus de verstevigde bovenkant vond ik belangrijk. Daarom verkoos ik de Tour Bag boven de enkele euro's goedkopere Classic Bag. De Tour Bag voldoet precies aan mijn verwachtingen.

Het handvat en de dubbele rits voelen stevig en goed afgewerkt aan. Ook waardeer ik het dat de tas ondanks zijn budgetprijs vrij dikke bescherming langs de ronding heeft. Dat heeft me positief verrast.

Thomann biedt veel verschillende drumtassen van verschillende kwaliteit aan. De Millenium Tour Bag heeft wellicht niet alle eigenschappen van duurdere varianten maar biedt wel precies datgene waar je een drumtas voor koopt: de bescherming van je geliefde drum.