MO
Degelijk en stijlvol
Mikey O 31.03.2022
Degelijk, stijlvol, licht en makkelijk op te zetten. Prima standaard!

Luidspreker standaard
Johnfv 17.06.2019
Ik zou mijn speakers er niet aan wagen, om ze hierop te zetten.
Ik heb mijn movingheads erop gezet, dan gaat het redelijk.
Voor de prijs niet interessant om terug te sturen.
Geef gewoon iets meer uit voor stabiliteit en vooral veiligheid.

WS
Prima prijs kwaliteit verhouding
Warning Studios 31.01.2021
Vanzelfsprekend kunnen stands steviger en op alle onderdelen duurzamer gebouwd, maar daar is de prijs dan ook naar. Deze stands zijn evengoed prima en wanneer ze met enige regelmaat op een normale manier gebruikt worden verwacht ik eigenlijk geen defecten. Ik zou er niet mee gaan touren, maar voor een kroegje of eenvoudige set prima te gebruiken!

Staat als een huis!
Midicijnman 23.10.2019
De gemiddelde poot heeft eigenlijk maar weinig eigenschappen; staan, steunen, in- en uitgevouwen worden, dat is het wel zo'n beetje. Deze set speaker-stands is daar geen uitzondering op. Ze staan hun mannetje (slechte grap, ik weet het!) en doen wat ze moeten doen. Netjes afgewerkt, in een handige tas en stevig genoeg voor het op een hoger niveau tillen van een paar The Box Pro powered speakers.
Voor het échte zware werk zou ik ze niet gebruiken. Daar zijn ze gewoon niet voor gemaakt.

great value
Anoniem 27.02.2016
These stands hold up well for my 20kg top speakers.
I love the built in cuible guide, this makes thins more easy
when I'm using it on events. I highly recommend these to
anyone starting out with their small pa-setup.

Nice!
RobR 23.03.2019
Hoewel de tas die erbij zit vrij krap is voor de 2 statieven, zijn de statieven zelf goed hanteerbaar. Als de statieven op de hoogste stand staan en de boxen zitten erop, dan moeten de poten best ver uit elkaar voor voldoende stabiliteit.
Heel fijn dat de statieven in elkaar 'geduwd' kunnen worden middels een soort luchtdruk, waardoor een box niet zomaar van de hoogste stand naar beneden kan denderen.
Al met al nice!

bs 2211mk2 set
WimB 11.11.2015
Dit is een mooie set standaards voor speakers,gebruik ze met Behringer euro live 115d.Goed op hoogte te zetten en ook nog vergrendelen met de extra pin.Koppeling van benen gaat via kunstof verdeelstuk en kunstof knoppen.Benen zijn van aluminium.

De opberg tas die je erbij krijgt is echt niks zou gelijk maar een goede tas apart erbij aanschaffen wil je er zeker van zijn dat je niet onderweg je standaards op straat liggen.

Bij mij was de draagband van 1 vd banden al helemaal los gescheurd van de tas.
Foto van gemaakt en opgestuurd naar Thomann en keurig opgelost door kortings bon volgende aankoop,hoefde de tas ook niet terug te sturen.

Heb maar een stevige K&M tas gekocht voor de veiligheid.

HB
Super geregeld
High Blower 15.06.2019
Product kwam op tijd aan. Nette afwerking.

Beste zet ooit
Anoniem 21.03.2017
Onlangs de Millenium BS-2211B MKII Set gekocht Bij Thomann en ik heb nog nooit zo'n kleine set gehoord die zo goed klinkt,heel goed mid hoog en een super vette bas.
ook bij een laag volume
Thoman bedankt voor deze snelle levering , hier kan ik jaren plezier van hebben.
Tonnie Vogel Nijmegen Holland.

cs
goed materiaal
crazy stixman 24.02.2021
prima stand....misschien wat lichtgewicht als je de speaker hoog zet