Mooer GE 200

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Donderdag, 2.05.
Goed maar niet voor alle stijlen
MyTblue 30.09.2019
Nu 1,5 jaar in gebruik. Er zit verbetering in na de laatste software upgrades. Meer versterker modellen en nu eindelijk ook iets voor de lowgain sounds zoals een cleane Matchless. Ook de reverbs zijn verbeterd. Jammer genoeg is er verder weinig beweging om verdere verbetering en updates uit te brengen. Blijft wel een heel lekker compact en tamelijk veelzijdig pedaal. Minpuntje dat je slechts een drive model kunt activeren zodat het stapelen van een boost en een drive niet mogelijk is. Ook laten de antislip pads van de bodem al heel snel los. Maar al met al goede prijs kwaliteitsverhouding.

a
Geweldig apparaat!
artsaxman 11.02.2021
Briljante vondst van Mooer. Past gewoon in je gitaartas zodat je altijd goed geluid bij je gitaar hebt. Mooi apparaat, goede geluiden! Aanrader.

d
Net iets meer van verwacht
deeeee 04.10.2020
De afwerking en de bediening zijn top. Het is een product van goede kwaliteit! Toch had ik net iets meer variatie in het aantal soorten klanken verwacht.