Göldo Toggle Switch EL02C

Verwachte verzenddatum: Zaterdag, 27.04.
Werkt goed... slechts een maand lang
EKcustom 30.01.2020
Helaas lees ik hier nu pas drie andere reviews waarbij de schakelaar ook uiteen valt.. net als die van mij na een maand.
De bovenkant zit niet goed vast geklonken aan de onderkant. Is weer op z'n plek te drukken, maar laat net zo snel weer los. ...dus dan beter wat meer uitgeven.
Zeker voor killswitch mishandeling a la Tom Morello.

Prima 3-weg toggle switch!
Anoniem 03.04.2017
Ik heb deze toggle switch op de B.C. Rich Warlock Bronze Series van mijn dochter geplaatst, deze past perfect en hij schakelt goed!

Pros:
- Past als gegoten in de standaard gaten voor toggle switches.
- Schakelt soepel naar alle standen en blijft daar ook goed op staan.
- De soldeerlipjes laten zich makkelijk solderen.
- Voelt best stevig aan.
- Ziet er mooi afgewerkt uit.

Cons:
- Nog geen gevonden.

Kortom, een prima ding! :)

bm
nee danku.
basspelende muppet 16.11.2019
na een maand viel mijn bas ineens uit na gebruik van de schakelaar , bleek dat de onderzijde niet vast gemaakt maar simpelweg in de basis was gedrukt en alleen met druk op zijn plek werd gehouden ...
mijn tip is om deze Kwalitatief Uitermate Teleurstellende schakelaar te vermijden...

SjorsM 12.01.2020
Het heeft een tijdje geduurd voor ik de schakelaar heb geinstalleerd, binne 5 min. heb ik hem er weer uitgehaald, schakelgedeelte brak af. Kan alleen deze zijn natuurlijk. ben hier verder niet achteraan gegaan omdat het al een tijd geleden was dat ik hem had besteld.

So
Betere replacement.
Serge op bas 07.06.2018
Gebruikt voor mijn Schecter gitaar. Als er iets is waar je van op aan kunt, dan is het wel dat elke potenciometer en elke switch op een bepaald moment gaat kraken en het daarna begeeft. Dit is een prima switch ter vervanging, maakt een degelijke indruk en werkt gewoon zoals het hoort.

Goed vervangings onderdeel
Mrtnkrz 28.04.2020
Deze Toggle in een LPC gesoldeerd, werkt prima en is makkelijk te solderen. Prima product

Goedkoop blijkt idd uurkoop
Anoniem 16.03.2016
Bij het monteren van de schakelaar viel deze al uit elkaar...

Goede Toggle schakelaar voor weinig.
Anoniem 06.03.2016
Perfecte Toggle switch, werkt naar behoren, netjes afgewerkt voor een wel heel redelijke prijs.

Ca
Good qualty switch
Chris aus R. 31.08.2015
This switch replaced the old one in an old Framus Strato 6, and it has been reliable since then. Keeps its position, and feels like it will last for a long time.

Great 3 way toggle switch
Anoniem 19.08.2016
I used this switch to replace an older 3way switch on a Gibson Les Paul standard.
Fits and works perfectly and had no problems installing the switch.
My only concern is that the whole construction looks rather fragile, though I haven't run into any problems yet, I hope I won't in the future.